kanjos or us ka larka
Ek Kanjoos Ka Beta Apni Girl Friend
Ke Sath Bahar Ghum Ke Ghar Vapis
Aaya To Kanjoos Baap Ne Poocha :-
Kanjoos Baap :kitne Paise Kharche ?
Beta : 50
Kanjoos Baap : (in Anger) 50 Rs Beta : Papa Kya Karta Uske Pass 50
Hi The
by Rizwan Ajmal (few years ago!) / 1021 views
Similar Jokes
Pthan se kisi ne pucha: Radio or Akhbar me kya farq hy?
Pthan (Boht sochny k baad)
Dekho yara
bat ye hy k
“Radio me ap Rotiyan to nhi Lpait sakty na?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A rich Sardarji needed blood for his heart surgery.
He got it from a poor short Bania.
Sardarji gave him 5 million dollars. Once again the Sardar needed blood for surgery.
Bania was more than happy to donated blood again. This time, Sardar just gave him a Chocolate. Bania asked the reason.
Sardar: Now I also have Bania blood in my body.
by Pak101.com (few years ago!)
Current se Bhi Bara Jhatka,
Insaan Ko Tab Lagta Hai,
Jab Usay Pata Chalay,
K Wo
Baghair Package k
"Mobile Data Net"
Use Ker Raha hai...;-p:0
by lescol (few years ago!)
Amrica ne chor pakne wali masheen banai.jis ne 30 min me amrica se 10 chor india se 40 afganistan se 60 aur pakisatan me 10 min me khud chori ho gai
by Sabir shah (few years ago!)
1 Sharabi sharab se tang aa gaya aur khali botlain tornay laga
Ek tori
Teri waja se meri nokri chali gai
Doosri tori
Teri waja se mera ghar tabah hua
Teesri tori
Teri waja se mujhy BV chor k chali gai
4th uthayi to wo bhari hui thi
Usay rakh k bola
TU SIDE TE reh tera koi kasor nae
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Patient: How much to have this tooth pulled?
Dentist: $100.00.
Patient: $100.00 for just a few minutes work?
Dentist: Well, I can extract it very slowly if you
like.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa 100 ke note par likha number dial kar raha
tha.
Banta – Ye tum kya kar rahe ho?
Santa – Yar me dekh raha
hu ki Gandhiji to chale gaye par unka mobile kiske
paas
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ka parosi (neighbour) mar gia
Sardar ne us ghar ja kar pocha: Dead Body aa gayi kia?
Usi waqt ambulance dead body le ke agayi
Sardar: O Jee! Kitni Lambi umar hai, abhi naam lia owr aa gay
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Major Rohail ne ek pathan officer
Ko Army se nekal dya
Kyu?
Pathan officer zid kr rha tha k
14 August pr Atom Bomb wala
patakha chalana hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Pathan Bohat taiz bhagtay bhagtay ruk gaya....
Why?
Aby Saans phool gai thi uski...
Tum log bhi na Jaan le lo Pathanon ki.
by Abdul Hannan (few years ago!)