Police station
Sardar Police-Station Aya R Bola:
Mujhe Arest Krlo
Mene Apni BV K Sr Pe Dnda Mara Hy,
Police:
Wo Mar Gai Kia?
Sardar:
Nhi Wo To Bach Gai,
Hun Meri Khair Nai.:
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 876 views
Similar Jokes
Laloo to his P.A.: Itne khiladi kyun football ko laat maar rahe hai?
P.A.: Goal karne ke liye.
Laloo: Susra, ball toh pahle se hi gol hai aur kitna gol karenge
by Pak101.com (few years ago!)
Memon K Ghar Se Choontiyan Ja Rahen Thin…
Memon: Kahan Ja Rahi Ho ? Choonti:
Bhai Bhooka Marnay Se To Behtar Hai Hijrat Kar Jaeyn…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa-Tum 1baar me kitne admi utha skte ho,
PHLWAN-kamse kam 10
Santa-bas,Tumse acha to mera murga hai jo subah
pure mohlle ko utha deta h
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan (Nurse se): Kia Doctor sahib ne abhi tak neend ki goli nahi bhaiji?
Nurse: Nahii
.
Pathan: Usay kaho jaldi karo, mujhe neend arahi hai, mai goliyon ke lie owr nahi jaag sakta
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Shadi k Dosre Din Baiti apni maa Se: Aaj mairi Unse Larayi Hogayi
.
Maa: Baita Shadi mai Jhagry tu Hotay Rehty hain, koi baat nahi
.
Baiti: Wo tu Theek hai Par Ab Laash ka kia karain?
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa: Tumhe pata hai Mere papa ek ungli se 8logo Ko Utha sakte hai
Banta:wow! Wo kaise?
santa: Qki Mere papa Lift Operator hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan aur Sardar paani peenay gai,
glass ulta para hua tha
Sardar: Khan Sahab iska to moo hi
band hai.
Pathan: Haan yar yeh to neechay se b
toota hua hai…
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Santa:Aaj kisine mere BAAP ko gaali di. Patni:Fir?
Santa:Maine bhi uske baap ko gaali di.
Patni:Lekin wo kaun tha?
Santa:Mera BETA
by Pak101.com (few years ago!)
patient- Doctor sahab doctor sahab sub mujhe ignore karte hai!!!!!!!!!!!
Doctor- next please
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: WHat is another difference between a mosquito and a fly?
Banta: A fly can fly but a mosquito cannt mosquito.
by hearthackervsgirls (few years ago!)