Africa K Janglat May
Africa K Janglat May
1 Wild Life Team Research Karnay Gae.
Ghaat Lagay 1 Sher Ne
Un Pe Hamla Krdia Aur Sab Kø
Khä Kär Wo Aakhri Aurat Ki Tarf Barha Aur Achank
Us K Pairon Main Gir K Haath Jor K Kehne Laga..
Meray Pait May Bohat Dard Horha Hai,
Koi Totka To Batado Zubaida Aapa.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 1023 views
Similar Jokes
Santa Aur Banta Film Dekhne Gaye
Lekin Woh Film Ka Board Hi Dekh Ke Wapas Aa
Gaye.
Q? Kyo K
Us Film Ka Naam Tha.
"HOUSE FULL". :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar Roz Subha 50 ladkiya mera intezar karti hain
man- are waha Vo kaise?
sardar- Maine Girls collage Bus ka Drive Hu na.
by Pak101.com (few years ago!)
Never Love Someone because LOVE stands for
L:Loss of Money
O:Out of Mind
V:Valley of Tensions
E: End of Life
So don't Love, just line maro
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 Pathan & Uski B.V Riksha Me Aakar Bethe,
Driver Ne Shesha Set Kia,
Pathan Chillaya Bola:
Tum Hamara B.V Ko Dekhta Hay!
Tum Peechay Betho Riksha Hum Chalaiga.
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Merey pas apney dost jesi car
to nahe pr tumhe apni palkon pe bitha k ghumaun ga!
Merey pas us jesa bara bangla to nahe
pr tumhe apney dil me jaga donga!
Mere pas us jitne paise to nahe
pr main mehnat mazdoori kr k khilaun ga.
Aur tumhe kya chahiye?
Girl: chawlaan na mar
Dost da numbr de.
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
Boy Walks In To Class Room:
.
.
Teacher: Why Are You Late?
.
….
Boy: I Saw A Sign On The Way To School.
.
.
Teacher: What Did The Sign Say?
.
.
Boy: School Ahead Slow Down :P
by nadeem (few years ago!)
Police:Humein Ap k ghar ki talashi leni hy,pta chala hy k apke ghr main khatarnak Bomb hy.
.
.
.
Sardar:Khabar to pakki hy
magar aj woh Maikey gai hui hy
by Sohaib Tariq (few years ago!)
Modern world-Ek aadmi ka Ye Sun Kar Heart fail Ho Gaya Jab uski Kaam Waali Baai Ne Kaha, Sahab!Orkut Pe Mujhe Bhi Add Karlo;-)
by Pak101.com (few years ago!)
During The Match Batsman LBW Hua..
SANTA:
Log HumE Pagal Samajhte Hain..
Yaha To Sab Pagal Hain..
Lagi Batsman Ko Hai Aur Bowler Cheekh Raha hai..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ne illegal dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hum QUAID E AZAM ko peshawr any pr khush amdid khty hain.
by Zia Rasool (few years ago!)