Santa tapasya karta hai

Santa tapasya karta hai

Bhagwan: var mango vats
Santa: Ye kya kiya aapne, me to vadhu ke liye tapsya kar raha tha

by Pak101.com (few years ago!) / 842 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Sardar

Two Sardars

1st sardar: oye agar neend na aaye to kya kia jaaye?

2nd Sardar: Neend ka intizar karne se achha hai ki banda soo hi jaye

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Yeh Kya Kar Rahe Ho ?

Santa Pilot Se Head Phone
Cheen Raha Hota Hai….

Pilot: Yeh Kya Kar Rahe Ho ?

Santa: Ticket Hum Dein
Aur Gane ( Songs) Tu Akela Sune

by Pak101.com (few years ago!)
Student

Lecture ke darmiyan 1 Larka Uth kar chala gia
Teacher: Yai kion uth kar chala gia?
.
Students: Sir es ko neend mai chalny ke aadat hai

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Khusra Maths K Paper

'Khusra Maths K Paper Main uth k Dance Karny laga

Kisi Ne Pucha Yeh Kya Kar R....'

by Mazhar Khan (few years ago!)
Do sharabi rat ko...

DO SHARBI RAT KO..
1ST.YAR KITNE BAJE HAI
2ND.PATHAR UTAYA AUR GHAR KI KIDKI PER
MARA TO KACNH TUT GAYA
...
UPER SE BUDHI BOLI
..
..
..
NALAYKO SO JAO RAT KE 2 BAJE HAI

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shadi k baad muskarana

Neki kar k aise bhool jao

jaise
log shadi kar k




musranana bhool jate hain

by Sabir shah (few years ago!)
Santa ek mobile bechne wale se

Santa ek mobile bechane wale se larai kar raha tha
Logon ne puchha kya huva
Santa: Mene mobile kharida to bola tha mobile me
lock bhi h, Ab ye tala, chhabi kuch nahi de raha

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya



Doctor Ne Pathan Ko Samjhaya Ke Agar Wo Roz 3 Km Chale To 1 Saal Mein 50 Kg Wazan kam Ho Jaye Ga.

1 Saal Baad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki,

Doctor Sahib Wazan To Kam Ho Geya Hy Magar 1 Problem Ho Gayi

Dr: What problem.

Pathan: Khocha Ham Apna Ghar se 1100km Door Pohanch Geya Hy…

by Mazhar Khan (few years ago!)
Bahut Purane Baat

Munna bhai -Mamu, apun bachpan mein dus maley ke building se gir gaya tha.

Mamu -Aarey, phir kya hua. Bach gaya ki tapak gaya?

Munna bhai -Yaad nehin hai yaar. Bahut purane baat hai.

by Pak101.com (few years ago!)
kis Din MjHe BhoOl jao gay

Ap kis Din MjHe BhoOl jao gay.
Select any numb.
1
2
3
4
5
6

Ek b select kia to 32 k 32 Dant tor dunga.
Kitna shok hy mje BhoOlny ka.

by Mazhar Khan (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook