Girl to Dr,”Maine galti se apni Bhabhi ki
Girl to Dr,”Maine galti se
apni Bhabhi ki Unwanted-72 i-Pills kha li, kya kru?”
Dr,”mazay se ghoomo,
Dosto ko khush kro, 72 ghanto k liye Prepaid ho gayi ho !!”
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
A boy & girl on date!
boy: i can do anything 4 u...
Girl: can u die 4 me?
...
boy: yes !!
Girl: can u bring stars 4 me???
Boy: yes darling..
Girl: can u delete ur Facbook Account 4 me???
BOy: tu ja behan,, tere ghar waly pareshaan ho rahe hn ge...
by Pak101.com (few years ago!)
Baaz Bewian Bhi Taliban Ke Tarah Hoti Hain.
.
.
.
.
.
.
.
Na Admi Operetion Kar Sakta Hai
Na Hi Muzakrat Kamyaab Hoty Hain......!
by Mazhar Khan (few years ago!)
After having become the chief minister of bihar, laloo decides to pose for a picture. To show he is down to earth chief minister he decides to pose along with a herd of buffaloes and resting his elbows on the back of the cattle he poses for the photo.
Next day the photo appears front page of a newspaper.
Guess the caption "laloo, third from left"
by Pak101.com (few years ago!)
12 Boys planed to propose a girl
10 came with a rose..
But 1 came with a ring – Thats confidence
But what about the other 1?
Wo sala baraat lekar aaya – OVER CONFIDENCE!
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:1876 k science dano ke bare me kia janty ho?
Student:sir sab k sab mar gae.
by Sabir shah (few years ago!)
Girl to Dr,”Maine galti se
apni Bhabhi ki Unwanted-72 i-Pills kha li, kya kru?”
Dr,”mazay se ghoomo,
Dosto ko khush kro, 72 ghanto k liye Prepaid ho gayi ho !!”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
As per research A man speaks 25,000 words daily & A woman speaks 30,000 Problem starts when husband comes home from office after consuming his 25,000 words & wife starts her 30,000..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek bacha apney abba kai saath English movie dekh rahaa tha.
Bacha: Abu, in logon nei chahrey pey rangon kyoon lagaya hai?
Abu: Aisa jang mein hota hai. Yeh hamlai ki tayyari kar rahein hai.
Thori der baad bachey ki ammi aai make up laga kai.
Bacha: Abu abu hoshyaar rahiye, ammi hamley ki tayyari kar rahi hain...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 Sardar Sheeshay K Saamne Beth Kr Study Krta
Tha
Why? Coz Of 3 Reasons:
Dobara Revision Na Krni Pare
Apne Uper Nazar Rahe
& He Likes Combine Study!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Flight ka Pilot !!
.
.
Announcement k baad MIC OFF karna bhool gaya
.
.
.
.
Pilot apne co-pilot se bola:"Main pehle coffee piyunga phir airhostess ko kiss karunga" :)
.
.
.
Ye sun k Airhostess MIC OFF karne bhaagi
.
.
.
.
Aur Phisal kar gir padi..
.
.
.
.
Paas betha buzurg ye dekh ke bola:"Beti, araam se jao..
.
.
.
.
Pehle wo coffee piyega...:p :O :D :D
jo samjh gye wo thoko Likes..:p
by Pak101.com (few years ago!)