1876 k scince dan
Teacher:1876 k science dano ke bare me kia janty ho?
Student:sir sab k sab mar gae.
by Sabir shah (few years ago!) / 796 views
Similar Jokes
A good leader is a person
who takes a little more than
his share of the blame
and
a little less than his share of the credit.
by Abdul Sami (few years ago!)
Doctor:
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana sirf 1 roti khaya karo,
Sardar:
Ye 1 roti khana khanay se pehle khani hy ya khanay k baad?
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: sunye jub app nay pehli baar mera ghonghut uthaya tha
tu kesa mehsos kya tha?
Husband: mai marr jata agar AAYAT-UL-KURSI yaad na hoti
by Pak101.com (few years ago!)
Rat k 3 bje santa k phn per phn aaya=HELLO
yahan FATIMA MAHFOOS rahti hai kya?
Santa-kutte itni rat ko ager fatima mere pas hoti
to kya mahfoos rahti..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher ne 1 bache ki Mother ko likha k bache ko
Nehla k School bheja karen,
Mother ne Notes Parhne k baad likha k
bache ko Parhaya Karen,
Sunga Na Karen..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar ki Biwi bhaag gai.
3 din baad wapis aai…
Sardar dukh or ghusay se bola: Hun ki lain aai ain.
Biwi: Nokia da moti pin wala charger
by Pak101.com (few years ago!)
A pathan was dancing in his home.
His wife asked that why is he dancing?
He said that I have taken the syrup (liquid
medicine), but forget to shake it….
Now I’m shaking it
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek ladka hardin subha 10 ek ped ke upar chadta tha aur sam 4 baje niche ata tha.
Ek din aur ek adme us ladka ko pucha betj har din tu esa kyun karta hai.
Us ladka ne bola me 'MBA' Kiya hun isliy branch maneger hun
by Pak101.com (few years ago!)
Dad’s writes on son’s facebook wall:
Dear Son, how are you? All are fine here. We miss you a lot.
Please turn off the computer and come down for dinner.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Hamesha Apni Pasand ke raaste par chalo
.
Apne tariqe sew muhabbat karo
.
Apne alfaz main baat karo
.
.
Sirf woh karo jo tumhara dil kahe
.
Phir dekhna aik din duniya kahegi
.
.
.
ke beghairat ksi ki sunta ni hai
by Abdul Hannan (few years ago!)