1 Macchar presaan baita tha.2sre
1 Macchar presaan baita tha.2sre ne pucha kya hua?
1st-yaar gajab ho rha h
Chuhedani me chuha,Sabundani me sabun
Mgar macchardani me admi so rha he
by Pak101.com (few years ago!) / 954 views
Similar Jokes
Judge: Tmhari Akhri Wish?
Mujrim:Aap Ki Beti Se Shadi,
Nokia N97, 5 Crore Rupaye,
USA Ka Visa, 2 Saal Ka
Haneymoon,
6-7 Bache Jo Aap Ko Nana Nana Kahen Or Mujhe Papa,
Or Main Un Sab Ki Shadi Karwa Dun,
Uske Baad Aap Jo Fesla 2 Mjhe Manzor Honga.
Judge: Ha Ha Ha… Meri Koi Beti Hi Nhi..Tango Saale Ko
by Pak101.com (few years ago!)
Bahut Sari Problem Aur Har Kaam Ulta Hone Ki Wajah Se Santa Ek Din Apne Ghar Mein Pandit Ko Bulaya
Pandit Kuch Der Ghar Mein Idhar Udhar Ghuma Aur Fir Santa Ko Hawan Karvane Ke Liye Bola
Pandit: “Apke Hawan Mein Kali Mata Ko Khush Karne Ke Liye 1 Daru Ki Botal, 1 Bakra Aur 5,000 Rupaye Lagenge”
Santa Ne Ye Suna Aur Gusse Se Bola: “Hramkhor Maine Hawan Karna Hai, Kali Mata Ko Party Nahi Deni“
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Mere pas ao, main tumhe tight sa hug dena chahti hun.
Pathan: oye Hugta to hum b tight wala hai,
Lekin agar wo hum tum ko de ga to tum ko ganda lagega..
by Abdul Hannan (few years ago!)
Galileo used 2 study in smal lamp.
Graham Bell used 2 study in
candle light.
Shakspeare used 2
study in street light. Mujhe ye
samajh nahi aata ke yeh sab Din
Mein Kya Karte the?
by Pak101.com (few years ago!)
Munna:e sarcit ek bata agar bhains ko akal aa jaye to kya hoga?
sarcit:simple h bhai wo khud doodh me pani milana shuru kar degi.
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: Kya Takleef Hai??
Sardar: Seenay Me Boht Dard Ho Raha Hai
Doctor: Cigrette Peetey Ho?
Sardar: Han Magar
"Gold Leaf"
Hi Mangwaana.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dua ki apeal…
Ek bachi ha 17 saal ki bOhot he pyari
Dua karain
.
.
.
.
.
.
.
K wo mere sath set ho jaye =P =
by Mazhar Khan (few years ago!)
A teacher was having trouble teaching arithmetic to one little boy. So she said, "if you reached in your right pocket and found a nickel, and you reached in your left pocket and found another one, what would you have?" "Somebody else's pants."
by Pak101.com (few years ago!)
Parvati ji: Prabhu Aapka Trishool kaha hai?
Shiv ji: Rajnikanth le gaya hai!
Parvati ji: Kyooon?
Shiv ji: Noodles khaane ke liye!!!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
aik sardar ko uska sasur jute mar raha tha
Admi: Q mar rahe ho?
Sasur: Maine ise Hospital se SMS kiya,Tum Bap Ban Gye Ho Sale Ne Usko Bhi Dosto ko forwrd kar Diya
by Tanveer Hussain (few years ago!)