Sardar
Sardar to Milkman: Bhaiyya tum Do din kyu nahi Aaye?
Milkman: Aapki Bhabhi ki tabiyat kharab thi.
Sardar: to Bhains ka dudh le aate!
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 952 views
Similar Jokes
Pyaar ladko ko bhi chahiye,
aur ladkiyo ko bhi.
.
.
Difference is that
ladkiyo ko Ashiqui 2 movie wala chahiye.
.
.
.
And ladko ko..
.Murder2 wala
by Mohammad Awais Rashid (few years ago!)
PRINCIPAL :Agar koi ladka girls hostel mein gaya toh first time 100 Rs fine, 2nd time 200 Rs. Fine and 3rd time 500.
MUNNA BHAI :Boley to Monthly paas ka kya lega Mamu
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ladki boli:
Chandni chaand se hoti hai, sitaron se nahi,
Chandni chaand se hoti hai, sitaron se nahi,
Mohabbat ek se hoti hai, hazaaron se nahi.
Ladka bola :
Chandni agar chaand se hogi to sitaron ka kya hoga,
Chandni agar chaand se hogi to sitaron ka kya hoga,
Mohabbat agar ek se hogi to hazaron ka kya hoga.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa's 60th B'day Banta-Ye Cake Pe bulb kyo lagaya hai?
Santa-60 Candls lagane Me Mushkil ho Rhi thi Isliye 60Watt ka bulb laga diya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne 1 raah Chalti ajnabi Ladki se kaha-Aapne pehchana Mujh ko?
Ladki-nahi
Santa-mai whi hu jisko Aapne parso bi nhi Pehchana Tha..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ne Banta se kaha,”Sabse bada challenge kya hai?”
Banta replied – Answer sheet ko khaali chod do aur last me likh dena, paas karke dikha.
by Pak101.com (few years ago!)
How Girls And Boys Express Their Feelings?
Girls Express Their Feeling With Gussa And Tears,
But
Boys Express Their Feelings With Sutta And Bear.
by Pak101.com (few years ago!)
Har khushi teri taraf mod dun,
tere lye chand tare tak tor dun,
khushiun k darwaze tere lye khol dun,
itna kafi hai ya 2,4 jhoot aur bi bol dun
by Sabir shah (few years ago!)
Santa ke ghar Ladki ne janam liya..
Banta: jab ladki badi hogi to ladke ise chedenge.
Santa: Maine iska intejaam kar liye hai. Banta: kya kiya?
Santa: Ladki ka naam DIDI rakh diya hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Maths Teacher:- Jab main tumhare jitna tha,mere maths me 100 marks aate the!
Student :-o bhai aate Honge..! koi achha teacher parhata hoga=
by Tanveer Hussain (few years ago!)