Santa:Y do u prefer prepaid

Santa:Y do u prefer prepaid connection over postpaid?

Banta:Prepaid me bahut fayda hai,
isme call k baad bill badhne ki bajaye kam hota hai

by Pak101.com (few years ago!) / 1006 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Yahoooooo……!!!! Exams ki sari tayyari ho gayi

Yahoooooo……!!!!

Exams ki sari tayyari ho gayi

(’;')

Pen
Pencil
Scale
Eraser
Uniform
ID Card

Sub tayyar hay,

Ab bus….

Parhna baqi hay :p

by khalid hussain (few years ago!)
full time bezati

Wife or Husband shop se nikly to ek faqeer ne kaha..
"Shehzadi"
5 rupe de dy andha hoon.
Husband:
De do,
Tumhen Shehzadi kaha hai to zaror andha hi hoga...........

by Abdullah Tahir (few years ago!)
Sir: Kaunsa bird sabse se Tez udtha hai?

Sir: Kaunsa bird sabse se Tez udtha hai?
Boy: Haathi. Sir: Nalayak,tera baap kya karta hai?
Boy: woh ......... ka unit incharge hai
Sir: Shaabaash
haathi

Sahi jawab

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan

Animals Name

Pathan to Sardar: Tell me any 5 animals name live in water?

Sardar: Frog

Pathan Theek hai, or batao,

Sardar: Frog da Piyo, Maa, Pra or Behen.

Pathan: Shabash......

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 glass pani de do

Boy:abbu 1 glass pani dedo
abbu:khud uth k pe lo
boy:plz de do na
abbu:ab manga to thaphar marunga
boy:thapar marne ao to pani lete ana

by Sabir shah (few years ago!)
Ye Mera New Numbr

03123456789
Ye Mera New Numbr
save..

Mat kar Lena
Pagal
.

ye to 1 se 9 tak ginti he

Ab uper mat dekhna.
Warna bezti pakki..

by Mazhar Khan (few years ago!)
Yar Kal Meine Kitni Baar Call Kiya

Sardars Friend:
Yar Kal Meine Kitni Baar Call Kiya,
Uthaya Q Nahi?
Sardar:
Q Uthaun,30 Rs. De Ke Jo Gaana Lagwaya Hai
Woh Kya Tera Baap Sunega

by Pak101.com (few years ago!)
Miss Call Humari Khoj Hai

America-Mobile Hamari Khoj Hai.
China-Sim Card Hamari Khoj Hai.
Japan-Sms Hamari Khoj Hai.
Koriya-Blootuth Hamari Khoj Hai.
INDIA-MISS CALL HAMARI KHOJ Hai..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Mujhe 1000 Rs Ki Zarurat Hai

A man to his friend-main apna purse ghar pe bhul aaya mujhe 1000 rs ki zarurat hai banta-dost hi dost ke kam atta hai ye le 10 rs riksha kar ke purse le aa.

by Pak101.com (few years ago!)
Histry sir was on leave

History sir was on leave
So Science sir was asked 2 set d paper The vry 1st Q shocked students

Describe jhansi Rani wid a neat diagram & label the parts..!

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook