Santa:Y do u prefer prepaid
Santa:Y do u prefer prepaid connection over postpaid?
Banta:Prepaid me bahut fayda hai,
isme call k baad bill badhne ki bajaye kam hota hai
by Pak101.com (few years ago!) / 1006 views
Similar Jokes
Yahoooooo……!!!!
Exams ki sari tayyari ho gayi
(’;')
Pen
Pencil
Scale
Eraser
Uniform
ID Card
Sub tayyar hay,
Ab bus….
Parhna baqi hay :p
by khalid hussain (few years ago!)
Wife or Husband shop se nikly to ek faqeer ne kaha..
"Shehzadi"
5 rupe de dy andha hoon.
Husband:
De do,
Tumhen Shehzadi kaha hai to zaror andha hi hoga...........
by Abdullah Tahir (few years ago!)
Sir: Kaunsa bird sabse se Tez udtha hai?
Boy: Haathi. Sir: Nalayak,tera baap kya karta hai?
Boy: woh ......... ka unit incharge hai
Sir: Shaabaash
haathi
Sahi jawab
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Animals Name
Pathan to Sardar: Tell me any 5 animals name live in water?
Sardar: Frog
Pathan Theek hai, or batao,
Sardar: Frog da Piyo, Maa, Pra or Behen.
Pathan: Shabash......
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Boy:abbu 1 glass pani dedo
abbu:khud uth k pe lo
boy:plz de do na
abbu:ab manga to thaphar marunga
boy:thapar marne ao to pani lete ana
by Sabir shah (few years ago!)
03123456789
Ye Mera New Numbr
save..
Mat kar Lena
Pagal
.
ye to 1 se 9 tak ginti he
Ab uper mat dekhna.
Warna bezti pakki..
by Mazhar Khan (few years ago!)
Sardars Friend:
Yar Kal Meine Kitni Baar Call Kiya,
Uthaya Q Nahi?
Sardar:
Q Uthaun,30 Rs. De Ke Jo Gaana Lagwaya Hai
Woh Kya Tera Baap Sunega
by Pak101.com (few years ago!)
America-Mobile Hamari Khoj Hai.
China-Sim Card Hamari Khoj Hai.
Japan-Sms Hamari Khoj Hai.
Koriya-Blootuth Hamari Khoj Hai.
INDIA-MISS CALL HAMARI KHOJ Hai..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A man to his friend-main apna purse ghar pe bhul aaya mujhe 1000 rs ki zarurat hai banta-dost hi dost ke kam atta hai ye le 10 rs riksha kar ke purse le aa.
by Pak101.com (few years ago!)
History sir was on leave
So Science sir was asked 2 set d paper The vry 1st Q shocked students
Describe jhansi Rani wid a neat diagram & label the parts..!
by Pak101.com (few years ago!)