Yahoooooo……!!!! Exams ki sari tayyari ho gayi

Yahoooooo……!!!!

Exams ki sari tayyari ho gayi

(’;')

Pen
Pencil
Scale
Eraser
Uniform
ID Card

Sub tayyar hay,

Ab bus….

Parhna baqi hay :p

by khalid hussain (few years ago!) / 980 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Mahatma Gandhi Ne Apni Wife Ko

Mahatma Gandhi Ne Apni Wife Ko Shaadi Se Pehle Love Letter Likha:

Dear Kasturba I Love You,Tumhare Bapu

by Pak101.com (few years ago!)
Bhot Acha Hai

Boy: Suit to bohot acha pehna hai.

Girl: thanks

Boy: Lipstick bhi achi hai.

Girl: thanks

Boy: Makeup bhi bohot acha hai.

Girl: thanks

Boy: Lekin achi phir bhi nahi lag rahi ho.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Discussing Grades

A high-school student came home from school seeming rather depressed.

"What's the matter, son," asked his mother.

"Aw, gee," said the boy, "It's my marks. They're all wet."

"What do you mean `all wet?'"

"I mean," he replied, "below C-level."

by Pak101.com (few years ago!)
pathan k ghar guest aye

Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao

Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Kareena ka Larka Hoa

Kareena ko ladka hua ekdam kala

Saif bola tu gori main gora ladka kaise kala

Kareena boli tu hot main hot jal gaya saala

by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Honey

Wife: Honey, if I die would you get married again?

Husband: No dear.

Wife: I'm sure you would.

Annoyed husband: Okay, I would.

Wife: Would you let her sleep in our bed?

Husband: Ya, I guess so.

Wife: Would you let her wear my clothes.

Husband: No, she is taller than you.

by Pak101.com (few years ago!)
Lady Doctor PATHAN se

Lady Doctor PATHAN se

Tum Roz Clinic k Bahr khre ho k Aurton ko Q Ghurte ho?

PATHANAp hi ne Bahir Likha hwa he

AURTON KO DEKHNE ka Time 9 sy 12 tak hai..,

by Pak101.com (few years ago!)
i love u

Boy: I love you i can't live without u..
Mar jaunga,Mit jaunga,tere pyar me
fanah ho jaunga.. :( Girl : Hmm.. Dekh le jaise b tujhe thik
lage.

by Rizwan Ajmal (few years ago!)
shrabi

Sharabi daaru pee pee kar mar gaya,Lekin marte marte bhi keh gaya ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Daaru to BRANDED hi peeta
tha..!!
.
.
.
Saala liver hi LOCAL nikla ...

by pinkey (few years ago!)
Motape ka 1 hi elaaj hy

Doctor:
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana sirf 1 roti khaya karo,

Sardar:
Ye 1 roti khana khanay se pehle khani hy ya khanay k baad?

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook