Yahoooooo……!!!! Exams ki sari tayyari ho gayi
Yahoooooo……!!!!
Exams ki sari tayyari ho gayi
(’;')
Pen
Pencil
Scale
Eraser
Uniform
ID Card
Sub tayyar hay,
Ab bus….
Parhna baqi hay :p
by khalid hussain (few years ago!) / 980 views
Similar Jokes
Mahatma Gandhi Ne Apni Wife Ko Shaadi Se Pehle Love Letter Likha:
Dear Kasturba I Love You,Tumhare Bapu
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: Suit to bohot acha pehna hai.
Girl: thanks
Boy: Lipstick bhi achi hai.
Girl: thanks
Boy: Makeup bhi bohot acha hai.
Girl: thanks
Boy: Lekin achi phir bhi nahi lag rahi ho.
by Mazhar Khan (few years ago!)
A high-school student came home from school seeming rather depressed.
"What's the matter, son," asked his mother.
"Aw, gee," said the boy, "It's my marks. They're all wet."
"What do you mean `all wet?'"
"I mean," he replied, "below C-level."
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan K Ghar Guest Aa Gaye...
Maa Ne Kaha:
Jao Baita Ja K Mehmanon K Lie Kuch Ley K Aao
Pathan Bahar Gaya Or....
,
,
,
Rikshaw Le Aya.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Kareena ko ladka hua ekdam kala
Saif bola tu gori main gora ladka kaise kala
Kareena boli tu hot main hot jal gaya saala
by Mazhar Khan (few years ago!)
Wife: Honey, if I die would you get married again?
Husband: No dear.
Wife: I'm sure you would.
Annoyed husband: Okay, I would.
Wife: Would you let her sleep in our bed?
Husband: Ya, I guess so.
Wife: Would you let her wear my clothes.
Husband: No, she is taller than you.
by Pak101.com (few years ago!)
Lady Doctor PATHAN se
Tum Roz Clinic k Bahr khre ho k Aurton ko Q Ghurte ho?
PATHANAp hi ne Bahir Likha hwa he
AURTON KO DEKHNE ka Time 9 sy 12 tak hai..,
by Pak101.com (few years ago!)
Boy: I love you i can't live without u..
Mar jaunga,Mit jaunga,tere pyar me
fanah ho jaunga.. :( Girl : Hmm.. Dekh le jaise b tujhe thik
lage.
by Rizwan Ajmal (few years ago!)
Sharabi daaru pee pee kar mar gaya,Lekin marte marte bhi keh gaya ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Daaru to BRANDED hi peeta
tha..!!
.
.
.
Saala liver hi LOCAL nikla ...
by pinkey (few years ago!)
Doctor:
Motape ka 1 hi elaaj hy tum rozana sirf 1 roti khaya karo,
Sardar:
Ye 1 roti khana khanay se pehle khani hy ya khanay k baad?
by Pak101.com (few years ago!)