Kareena ka Larka Hoa
Kareena ko ladka hua ekdam kala
Saif bola tu gori main gora ladka kaise kala
Kareena boli tu hot main hot jal gaya saala
by Mazhar Khan (few years ago!) / 957 views
Similar Jokes
Pathan to dukandar:give me blackbulb
Dukandar: what is black bulb
Pathan: ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Aik kutta doosray se:
Oye aaj kal jahan rush ho wahan se nikal jaya kr.
Doosra: Kyon?
Pehla: Salay, agr dhamaka hogya tu insanon ki moat maray ga.
by Farhan Safdar (few years ago!)
Interviewer to Millionaire: To whom do you owe your success as a millionaire?”
Millionaire: “I owe everything to my wife.”
Interviewer: “Wow, she must be some woman.
Interviewer: “What were you before you married her?”
Millionaire: “A Billionaire”
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: Look a thief has entered our kitchen
and he is eating the cake I made.
Banta: Whom should I call now,
Police or Ambulance?
by Pak101.com (few years ago!)
santa was playing Chess with his Dog!
Friend: Aray wahhh! tera kutta to buhat intelligent
hai....
santa: kiya khaak intelligent hai,
5 me sey 3 to mai jeeta hun...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Aik nan'na school se ghar aya to ammi se kaha”ammi bhook se pate main dard ho raha hay”. Is ki ammi ne jaldi se khana lagya or kaha”zahir hay pate main kuch ho ga nahi to dard to ho ga” Shaam ko bacha jab homework kar raha tha to bara bhai andar aya or kehne laga”ke ammi sir main bohot dard hay”nan'ne ne foran kaha zahir hay jab sir main kuch ho ga nahi to sir main dard to ho ga.”
by Abdul Basit (few years ago!)
SARDAR: I want to give a gift to my GF, what should i give?
FRIEND: Give her a gold ring.
SARDAR: Tell me about something big .
FRIEND: Give her tire of tractor.
by Pak101.com (few years ago!)
Today's Titanic's 94 Anniversary...
So Every True Lover is Requested...
In Memory of Jack & Rose...
To Put Their Mobile Into Water For 2 Minutes:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
kafi time lagta hai ek shareef bande ko
girlfrnd patane me.. :O
.
.
.
. .
.
.
.
Phir agar pat jaye toh.. :p kisi ka baap bhi use dobara shareef
nahi bana sakta...:p :O :D
by khalid hussain (few years ago!)
Santa: yar tu kisi k ghar afsos k liye gaya tha, itni jaldi kaise agaya?
banta: abe yaar 1 ghante baitha raha,
majaal hai jo kisi ne hans k baat ki ho.
by Pak101.com (few years ago!)