Ek 10 saal ka kid bade dhyan se
Ek 10 saal ka kid bade dhyan se ek Hindi book pad raha tha, jiska title tha: "Kids ka paalan poshan kaise kare".
Mother: Tum yeh book kyon pad rahe ho.
Funny Kid: Mein yeh dekhna chahta hun ke mera paalan poshan theek tara se ho raha hai ya nahi.
by Pak101.com (few years ago!) / 1033 views
Similar Jokes
Shadi ki 14th ANNIVERSARY pe HUSBAND gehri soch mein tha.
Wife: Kya soch rahay ho?
Husband: Yad hai,
Jub tumharay abbu ne date pe pakra tha,
Or kaha tha,
Ya to meri beti se shadi kro,
Ya 14 saal k liye Jail jao,
Wife (smiles): Yes
Husband: Agr Main sahi faisla kerta to,
ajj Azaad ho jata
by Pak101.com (few years ago!)
Santa class me haans raha tha,
Ek ladka bola : Stand UP, kaun ho tum?
Santa : Tum kaun ho?
Ladka : Mein monitor hu
Santa : Te phir mein CPU hu!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan:”Light nahi hai to kambakht pankha to chala do”.
Pathan:”Light nahi hai to kambakht pankha to chala do”.
BV:”aakhir pathan hi ho na aqal to hai hi nahi, pankha chala diya to mombatti bujh jayegi :)
by Mohammad Ali (few years ago!)
Tcher 2 sleepy student:Who
Invented Steam Engine?
Student: Wht sir?
T:Yes correct
It's James Watt
Moral:Sleeping is improve ur
genaral knowledge.
by Pak101.com (few years ago!)
7 Peer 7 Chatayion Pe Bethe Thay
Aik Larka Aya
Or Sabse Aged Peer Ko Bola
Baba! Larki Nahi Set Hoti
Peer Ne Sabse Chote Peer Ko Kaha Chotu 1 Or Chatai Bicha Dey
by Pak101.com (few years ago!)
Husband 2 Wife : Did u Have any boyfriend before marriage ??
Wife remains silent ‚¦‚¦
Husband : Mai is Khamoshi ko kya samjhu ??
Wife : Abbe gin ne to De‚¦.
by @irha@ (few years ago!)
Osama's Son was Poor in maths
Osama Hired a Teacher for him:---
On Very first Day:===
Teacher to Osama's son: how u would divide 4 apples among 5 people ???
Osama's Son: By Killing an Extra Man...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa - "Me to Apne sare Dosto ko Bhul gaya tha
lekin 1 Film dekhi to sub Yaad aa gaye."
Banta - Aisa kya, Kon si Film thi?"
Santa - "KAMINEY"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Whats The Difference
Between Doctors & Lawyers ??
.
.
.
.
.
.
.
.
.
The Only Difference
B/w Them
Lawyer Only Robs U
Where As
Doctor Robs U n Kill U
As Well ...
by Abdul Hannan (few years ago!)
wat is the bigest presure on PAK cricket captain wen they need 1 Run to win in 5 overs and 10 wickets in hand?
.
.
.
Ya khuda agar jeet gaye to
English bolni padegi..
by Mazhar Khan (few years ago!)