Son: "Sir ne mujhe maara
Son: "Sir ne mujhe maara :("
DAD: "Kion?"
Son: "Sir ne poocha 2 x 3 = ?
Main ny kaha 6
Phir unhon ny poocha
3 x 2 = ? "
DAD: "Abbay ullu k pathay ek he to baat hai"
Son: "Main ny b theek esa he kaha tha":D
by Pak101.com (few years ago!) / 950 views
Similar Jokes
Santa: Mujhe Tou Aankhey
Band Karney Par Bhi Dikhayi Deta Hai
Banta: Achchaa, Kya Dikhta Hai?
Santa: Andhera
by Mohammad Ali (few years ago!)
Pathan Ka Promotion Inspector
Se DSP Ho Gaya, Ghar A Kar Wife Ko Aise Andaz
Se Bataya, K Wife Behosh
?
?
.
.
?
Bola:
Aaj Se Tu DSP K 7 Soegi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar: I hav’nt slept all nite in the train.
Friend: Y?
Sardar: Got upper berth.
Friend: Y did’nt u exchanged?
Sardar: oye, there was nobody 2 exchange in the lower birth..
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ApKo Meri Konsi Aadat Zehar Lgti Hay..?
Reply Krne Ki Koi Zrort Nahi.
Pehle Apni Aadatein Thek Kr Lo tusi bry haji o..
by haleema sadia (few years ago!)
Santa kadi chawal kha rha tha , ek makhi us par
baithne ki koshish kar rahi thi, ye dekh santa bola-
hat hat ye woh nhi hai jo tu samajh rahi hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Koi PYAR Karnay wala Agar DUKH Day
Aur Aapki Aankho May Aansu Aa Jaye To Is Yakeen
k Saath Aansu Saaf karna
k Ab is Kaminay Ki Bhi Watt Lagani Hai Zaroor!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boy: Mere dada ney 1857 ke jang main dushman ki tangain kaat diye thhe. .
Dost: Gardanien kyun nai katein?
Boy: Wo pehle se he kati hui thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Apni Wife Ke Saath Dinner Ke Liye Restaurant Mein Jata Hai.
Dinner Kerne Ke Baad Waiter Aata Hai.
Waiter: “Aapka Bill Sir”
Santa: “Yeh Lo Mera Card”
Waiter: “But Sir, Yeh Nahi Chalega, Ye Toh Ration Card Hai”
Santa: “Toh Phir Bahaar Kya Majaak Mein Likha Hai All Cards Are Accepted.”
by Pak101.com (few years ago!)
Ek admi kay pass two parrots hotay hain.ek parrot ahr waqt sajday main rahta hai aur dosera parrot tasbi patrta rahta hai.iss admi kay hamsay kay pass ek female parrot hoti hai JO BOHAT HI SHARARTI HOTI HAI.har waqt kisi ko tang karti rahti hai.Female parrot wala admi apnay hamsay say kahta hai kah aap mera parrot apnay parrots kay pass rakh lain taikah woh bhi aap kay parrots ki tarah sharif ho ay .Woh kahta hai kah theak hai.lehaza male parrots wala admi female parrot ko apnay ghar lay ata hai .woh female parrot ko male parrot kay cage main rakh deta hai.jaisay hi male parrots female parrot ko dekhta hai jo tasbih parta rahta hai woh apni tasbi door phank kar sajday paray huay parrot say kahta hai uth yaar apni dua qabool hoo gai hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Marriage is the day
when groom sitting beside his bride
on stage thinks to see the hot and
beautiful chicks that
!
!
!
!
!
!
!
Where they all were before my marriage?
by Pak101.com (few years ago!)