Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Parvati:-ganesh le gaya?
Shiv:-Kyu?
Parvati:-Keh raha tha ki
“Girlfriend” ke sath Meggi khane ka program he….
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 905 views
Similar Jokes
Pakstani Shadi me khana khane k 2 asool:
RULE 1
Pehli bar is tarha khao k doosri bar milega nhi
RULE 2
Doosri bar is tarha khao k pehli bar mila hi nhi tha.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Dr. 2 Pathan:
Agar Tum Rozana 3KM Walk Karoge To 1 Saal Me Tumhara 50KG Wazan Kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Bad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki Or Kaha:
O Doctor Wazan To Kam Ho Gaya Hai Magar 1 Bara Masla Ho Gaya Hai.
Doctor:
Ab Kia Ho Gaya Hai??
Pathan:
O Khana Kharab Ka Bacha Hum Apne Ghar Se 1095KM Door Nikal Aya Hai.;
by Abdul Hannan (few years ago!)
1 Pathan 2sre Se:
O Yara Humare Pait Me Gas Hy…!!!
2sra Pathan:
Khuda Ka Shukar Hy K
Petrol Nahi Hy Wrna
Amrica Qabza Kr Leta..!
by Pak101.com (few years ago!)
1 Sardar sharab pite hue roo raha tha kisi ne pocha sardar ji kyo ro rahe ho?
Sardar: Jis ladki ka naam bolna chah rha hon uska naam yaac nahi aaraha
by Pak101.com (few years ago!)
In an examination hall, a gal asks santa sitting on d desk next 2 her,
"Mujhe is answer ki starting bata de baki main likh lungi".
Santa said, The"
by Pak101.com (few years ago!)
Docter : Santaji Aap ke dono kidney fail hogaye hain!
Santa : Ha Ha Ha, What a joke ..
Mera koi bhi kidney aaj tak kabhi school hi nahi gaya.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa was drawing money from ATM.
Banta, who was just behind him in
the line said: I’ve seen ur password. It’s ****.
Sant: U r wrong. It’s 1394.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Sardar boarded a bus on 1st April
when conductor asked for ticket.
He gave Rs.10/-
and took the ticket and said April fool.
I have pass.
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU Radio Theek Karwane Gya
Dukandar:Radio To Theek He
Bas Mousam Kharab Hone Ki Waja Se Chal Nai Raha
GOLU:Theek He
Te Mousam Nawa Pa D
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 admi ka gala kharab tha woh raat 3 baje Dr. ke ghar gaya. Dard ke waja se bahut ahista se pucha Dr. hain?
Uski biwi usse bhi aahista se boli Nahi hai aajao.
by hearthackervsgirls (few years ago!)