Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Shiv:-Mera Trishul kaha hai?
Parvati:-ganesh le gaya?
Shiv:-Kyu?
Parvati:-Keh raha tha ki
“Girlfriend” ke sath Meggi khane ka program he….
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 904 views
Similar Jokes
Santa : Aapne nurse bahut changi rakhi hai, uska haath lagtey hi mein theek ho gaya.
Doctor : Jaanta hoon, thappad ki awaaz mujhe bhi sunai di thi.
by khalid hussain (few years ago!)
Pathan: Halwai se,Tum kitne saal se jalebi bna rhy
ho!
Halwai: Bare fakhar se 30 saal se,
Pathan:lakh di lanat e Tere kolon aj tak jalebi sidhi
nai bani..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
How Will You Destroy A Submarine Full Of Sardars ?
Simple
Just Knock The Door And They Will Open It
by Pak101.com (few years ago!)
A blonde goes into a computer store and asks the clerk "Where do you keep the curtains for computers?" The clerk answers with a puzzled face "Curtains for computers? You don't need curtains for computers." The blonde's eyes widen and she shakes her head as she answers "Hello!?? My computer has Windows!!"
by Kamran (few years ago!)
Beta:papa chalo aaj Mcdonalds chalte hain
Papa:pehle mcdonalds ke spellings to batana zara
Beta:Chalo fir KFC chalte hai
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: If I gave you three rabbits today and five rabbits tomorrow, how many rabbits would you have? Jackie: Nine. Teacher:
That's not right, you'd have eight. Jackie: No, Teacher, I'd have nine. I already have one rabbit at home!
by Pak101.com (few years ago!)
Boy to Girl:Tumhari Umar kya h?
Girl:20 years
Boy: tum ne to 5 saal pehle bhi yahi batayi thi?
Girl: dekha ladkiyan zubaan ki kitni pakki hoti hain..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan: Kal me Bathroom Gaya
to Andar JIN tha
wife: Phir Kiya Howa?
Pathan: Hona Kia tha
me JIN se bola
"TUM KARLO" Hmara to wese
hi Nikal gaya hy
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa On 60th Birthday:
Banta: Ye Cake Pe Bulb Q Lagaya Hai?
Santa: 60 Candles Lagane Me Mushkil Ho Rahi Thi.
.
Isliye 60 Watt k Bulb Laga Diya. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Examiner santa se: yeh kya hai? tumne khaali paper kyu diye ho?
Santa: kyunki neatness ke liye 5 marks hai, isliye
by Pak101.com (few years ago!)