Santa: Race Dekhte huye-Prize
Santa: Race Dekhte huye-Prize kisko milega?
Banta: Sab se aage waale ko.
Santa: To ye saale peeche waale kyun bhag rahe hain
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Jab Duniya Ka First Phone Bana,
Aur Phone Ko Start Kiya Gaya To Scientist Ke To Hosh Ud Gaye.
Phone Screen Pe Likha Tha: “2 Missed Calls From Rajnikant“
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:
Batao Daryaaft or Ejaad mein kya farq hy?
Student:
Mere baap ne meri maa ko Daryaft kya aur phr dono ne mil kr mujhy Ejad kya
by Abdul Hannan (few years ago!)
Biwi nind me jor se chilai-jaldi utho mere pati aa gye.
Sardar utha aur khirki se kud gaya.tang tut gayi.
Fir use khyal aya sala mai hi to uska pati hu.... || Latest Sardar Jokes 2013 ||
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Ek ladki apne boyfriend ko papa ke paas milane le aya.
Kuch der tak baatein karne ke baad, papa ko uski beti ka boyfriend bilkul gadha laga..
Ladki ka Baap : Main nahi chahta ki meri ladki apni poori zindagi ek gadhe ke saath guzaare.
Ladki ka Boyfriend : Bus isiliye to main usse shaadi kar ke yahan se le jaana chahta hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Miss: Aaj Tum Late Q Aae?
School 7 baje Shuru Hota Hai Fir der Q Ki?
Kid:Miss,Aap Meri Itni Fikar mat kia karian..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Baap-bete se
Agar is baar tum exam me paas nahi hue to tum
mujhe papa kabhi mat bolna
...
Kuchh din ke baad
Baap- beta tumhara result kya aya
Beta- babulal, tune apne baap hone ka haq kho
diya hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl:
Jaanu,
Agar tumhara sms nahi aya tho mein Roti nhi khaungi
Boy:
Sach?
Girl:
Haa,
Mei sirf Paneer partha, Ice-cream Kha Ke Guzara Karlungi
by Pak101.com (few years ago!)
A handsome dog said to a beautiful female dog on a candle light dinner,
near a romantic river side in open moon light.. . .
“BHOW BHOW BHOW BHOW”.
tou aur kya kutty ne ghazal kehni thi :-D :-P ;-)
by Mazhar Khan (few years ago!)
Husband was busy watching cricket.
Wife Came in a New Dress & Askd Him:
Main Kaisi Lag Rahi Hun?
Husband Clapped n Shouted
.
''CHHAKKA"
His funeral is at 8 am tomorrow.X_X
by Pak101.com (few years ago!)
?2 sardar or unki 1 sister jungle se ja rhe the Itne me daku ka kafila aya aur unki behen ko utha k le gya
Sardr-Aj didi na hoti to hamare sare paise lut jate.
by Pak101.com (few years ago!)