New idea 4 new generation
New idea 4 new generation:
Ab girlfrend k 7 lambi date marny k liye kisi park ya hotel k bajaye
CNG bharwany ki line me lag jayen
by Mazhar Khan (few years ago!) / 979 views
Similar Jokes
Santa: shaadi ke baad tumhaari jimmedaari badgayee hai kya?
Banta: haan yaar. pehle sirf mere liye khaana pakaana tha. ab mere biwi ke liye bhi pakaanaa pad rahaa hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Gf – “I cheated.” Bf – “So what do u think I love u?I was also cheating u for past 2 yrs.”
Girl cried & said “I was talking about exams.”
Boy:oOops
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Un-married hone ka sab se bara faida kya hai ??
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
Haar mani?
.
.
.
.
Ok i tell u
.
.
.
.
Aap Bed k dono taraf se utar sakte hain.
by Abdul Sami (few years ago!)
Interview main Sardar se pocha gaya: ek African lady jo kano se kuch nahi sun sakti ho usay kia kahain ge?
Sardar: Black Behrry
by hearthackervsgirls (few years ago!)
A new arrival, about to enter hospital, saw two
white coated doctors searching through the flower
beds.
"Excuse me," he said, "have you lost something?"
"No," replied one of the doctors. "We're doing a
heart transplant for an income-tax inspector and
want to find a suitable stone."
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Saas: beti ab tum mujje apni maa or apne Sasur ko pita hi samjhna,
Tabhi darwaje par ghanti baji,
Bahu ne darwaja khola to pati aaye tha
Saas: Kon aaya hai beti,
Bahu: Maa bhaiya office se aaye hai.
by Farah Awan (few years ago!)
Santa: oye banta machli khayega?
Banta:nahi yaar usme kaante hote hain.
Santa: oye chadd yaar, chappal pahen k kha lena.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Patni: Suno agar main mar jaaungi, toh aap royenge kya?
Pati: Toh abhi kya hans raha hoon kya……
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Ka Interview Tha...
Sawal Aya:
English Me Translate Karo...
"Main Nokari K Liye
Bohat Umeed Se Hon."
Pathan:
I Am Pregnent For The Job..!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Girlfriend to Boyfriend: Mera ladla, mera pyara, mera chhona, mera gugla. Muj se shadi karoge? Bolo baby, bolo na !
Funny Boyfriend: Tum mujhe propose kar rahi ho ya adopt ?
by Pak101.com (few years ago!)