Papa agr aapko pata chale ki
KID-Papa agr aapko pata chale ki me First Divison pas hua to aapko kaisa lagega? PAPA-Mai to Khusi se Pagl ho jaunga.
KID-Bas isi Dar se me Fail ho gya!
by Pak101.com (few years ago!) / 918 views
Similar Jokes
Company Ka Ek Employee Toilet Mein Gaya,
Seat Par Jakar Baitha, Samane
Darwaje Par Likha Hua Tha,
“Itna Zor Business Pe Deta To Target Poora Ho Jata“
by Pak101.com (few years ago!)
When Santa & his wife filed an application for divorce, the Judge asked: "How will you divide, you have 3 children?"
Pat came Santa's reply: "Ok! We'll apply NEXT YEAR
by Pak101.com (few years ago!)
Santa aur Banta k bich me fight ho rahi thi..
Banta- Saale main tere kapde phaad k tujhe nanga kar doonga!!
Santa- Dekh serious ladai me Romantic baat mat kar!!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar 2 doctr: Mujhe 1 problem hai
DR: Kya?
Sardar: Baat karte waqt aadmi dikhai nahi deta
Dr: aisa kab hota hai?
Sardar: Phone karte waqt
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa: bhagwan ka shukar hai ki India 14th August
ko aazad nahi hua..
Banta: Kyun??
Santa: Are yaar, Phir hum 15th August kaise
manaate ?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
GOLU:Meri billi mar gai
MOLU:kese mari
GOLU :Maine use nahala diya tha
M- nahalne se b kahi billi marti h
G-Maine nahalane k bad use nichod b thi
by Pak101.com (few years ago!)
1 truck ko rasi se band kar le ja raha tha
aik sardar ne dekha wo has has lotpot ho gia aur kehne laga
itni si rasi ko le jane k lye 2 2 truck.
by Sabir shah (few years ago!)
Dr. 2 Pathan:
Agar Tum Rozana 3KM Walk Karoge To 1 Saal Me Tumhara 50KG Wazan Kam Ho Jaye Ga.
1 Saal Bad Pathan Ne Doctor Ko Call Ki Or Kaha:
O Doctor Wazan To Kam Ho Gaya Hai Magar 1 Bara Masla Ho Gaya Hai.
Doctor:
Ab Kia Ho Gaya Hai??
Pathan:
O Khana Kharab Ka Bacha Hum Apne Ghar Se 1095KM Door Nikal Aya Hai.;
by Abdul Hannan (few years ago!)
Santa: Look a thief has entered our kitchen
and he is eating the cake I made.
Banta: Whom should I call now,
Police or Ambulance?
by Pak101.com (few years ago!)
Ashwin empire se:1 bal raha gaya ye bi karta hun,
empire:kiun?
Ashwin:ta ke pakistani pher mera mazaaq urha na saken k 1 ball rah gaya hai.
by Sabir shah (few years ago!)