Usay pehli bar BuS me dekha
Usay pehli bar BuS me dekha tha
Wo mere samny wali seat par bethi thi
Wo bar bar muje sir sey pao tak dekh rhi thi
Us ne muje ishara kya
Ma moqa pa k us k pas gya
Ahista sy pucha
G Farmaey
Usne sharmate hue kaha
"Bhai ap ny pent ulti pehni hui he"
\(' ')/ | |
_/ \_
by Pak101.com (few years ago!) / 969 views
Similar Jokes
A man in Hell asked Devil:
Can I make a call to my Wife?
After making call he asked how much to pay.
Devil : Nothing, Hell to hell is Free.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Sardar Ki Maa:
Puttar Tujhay Yahan Se
Lahore Janay Mein 1 Din Laga
Aur
Wapas Aanay Mein 3 Din Wo B Naye Car Se
Sardaar :
Maa Ye Car Bananay Wale Bhi
Pagal Hein Janay K Liay 4 Gear
Or Aanay Ke Liay Sirf 1 (Revers) Gear
by Pak101.com (few years ago!)
Fakeer: Moula k naam par kuch dedo?
Admi: Tamaator khao.
Fakeer: Khaana dedo?
Admi: Tamaator khao.
Fakeer: Acha roti hee dedo?
Admi: Tamaator khao.
Fakeer: Aakhir tamator hi Q khaaon?
Admi ki B.V aa kar boli:
Ye totla hai, keh raha hai, kamaa kar khao
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Boy-Mujhe Ek Behad Khubsurat Ladki ki Talash Hai
GIRL-Lo Mai Aa Gyi
BOY-Thik Kiya Ab Use Khojne me Meri Help Karo
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Bus stand jane k kitne paise?
Rikshwala 10Rs
Santa: 2Rs mein chalega.
Rikshwala 2Rs kaun le k jayega?
Santa baith piche me le jata hu
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dukandar: Bhai Cockroach k liye Powder lylo ?
Pathan: Nahi bhai Cockroach ko itna bhi free nahi karna,
Aaj Powder ly diya tu kal Body Spray mangey ga..
by Engineer Rizwan (few years ago!)
Banta: Santa, Bulb Jalana
Santa Bulb nikaal kar Gas Stove par rakh deta hai
Bulb jal gaya
by Pak101.com (few years ago!)
A beautiful female college student comes to a
young professor’s office.
She glances down the hall, closes his door, kneels
pleadingly, “I would do anything to pass this exam.”
She leans closer to him, flips back her hair, gazes
meaningfully into his eyes. “I mean…” she whispers,
“… I would do…anything!!!”
He returns her gaze. “Anything???”
“Yes… Anything!!!”
His voice turns to a whisper. “Would you…..
study???”.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Yeh FRIJ kitnay ka hai?
Pathan: Yeh FRIJ kitnay ka hai?
Salesman: Hum pathano ko koi cheez nahi baichtey,
Pathan after 1 month clean shave with 3 piece suit: Yeh FRIJ kitnay ka hai?
Salesman: Hum pathano ko cheezein nahi baichatay,
After 2 months full angrez ban k gaya: What’s the cost of that FIRIJ
Salesman: Hum pathano ko cheezein nahi baichatay,
Pathan gusay mein: Tujhe kaise pata chal jata hai k mein pathan hon?
Salesman: Kyun k yeh FIRIJ nahi “ALMARI” hai.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Banta owned a factory.
He issued orders that only married
men would be employed.
Friend asks: Why this ?
Bant reply:
Because married men are more obedient.
by Abdul Sami (few years ago!)