Income and age
An old man married a young Girl, Someone asks the GiRL: Aap ne in mein Shadi ke liye kiya daikha?
Girl: Aik to inki INCOME or dosray in ke Din kam.
by tanveer hussain (few years ago!) / 872 views
Similar Jokes
Banta: Kee Gal hai Sante. Akelle kelle samosey kha
reyan
Santa : Nahin yaarr, Chutney De Naal.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa Aur Banta Film Dekhne Gaye
Lekin Woh Film Ka Board Hi Dekh Ke Wapas Aa Gaye.
Q? Kyo K
Us Film Ka Naam Tha.
"HOUSE FULL". :-)
by Pak101.com (few years ago!)
1 Macchar presaan baita tha.2sre ne pucha kya hua?
1st-yaar gajab ho rha h
Chuhedani me chuha,Sabundani me sabun Mgar macchardani me admi so rha he
by Pak101.com (few years ago!)
3 ways to catch a Tiger
1:Newtonz method:Allow the Tiger to catch u and catch the tiger!
2:Einsteinz method: Chase the Tiger untill it get tired then catch it!
3:Pakistani Police method: Catch a Cat and beat it untill it accepts its a Tiger!!!
by Abdul Sami (few years ago!)
Arz kiya hai...
Baith kar mehbuba ki bahon me aisa josh aaya..
wah ! wah !
wah ! wah
phirrr..?
phir kya!
Biwi ne dekh liya or i.c.u me hosh aaya
by Pak101.com (few years ago!)
Ek bar kuch banda
Ek bar kuch bandar jangal se bhag gaye phir wo hotel mein phuchen unme se ek pizaa kha raha tha ek burger kha raha tha aur kuch bade dhayan se ye message parh rahe the
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
1 Sardar ka accident ho gya
Doctor ne pochha: Sardar g accident kaisay hua?
Sardar: Doctor sab main morr kattan lagga c
pr aggay morr e nai c…
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pathan raste se guzar raha tha
Osne rash laga dekha poocha kia hoa
Aadmi : Bachi gatar mein gir geyi
Pathan : Shukar hai gatar ka dhakan khula tha Warna bachi ka dum ghut jata
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Wife: Can you help me in garden?
Husband: what do you think, i am a gardner??
Wife: Can you fix door handle?
Husband: What do you think, i m a carpenter?
In the evening when husband came from the work, he saw everything has been fixed. He asked wife who fixed this.
by Pak101.com (few years ago!)
Dukan ka malik santa se-grahak ko kbhi khali nhi jane dena! Agr dukaan me vo cheez nhi h to dusri offr kro. Grahak-toilet paper dena.Santa-wo nhi h REGMAL lelo
by Pak101.com (few years ago!)