Pakistani zinda abad
Amrica ne chor pakne wali masheen banai.jis ne 30 min me amrica se 10 chor india se 40 afganistan se 60 aur pakisatan me 10 min me khud chori ho gai
by Sabir shah (few years ago!) / 875 views
Similar Jokes
A man asked sardar how was ur english paper
sardar replied it was fine but i forgot third form
of think so i thought and thought and i finally
wrote thunk
by Tanveer Hussain (few years ago!)
What is the chemical formula 4 water?
SANTA: HIJKLMNO.
Teacher: wht r u talking abt?
SANTA:Yesterday u said H to O.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Farishte Qabar Mein PATHAN Ko Maar Rahy Thay...!!!
Woh Hans Raha Tha..
Farishton Ne Waja Puchi To Bola:
Hum Khudkash Hamle Mein Mara Tha..
Ye Sar Hamara Hai Aur Jism Kisi Aur Ka..
by Pak101.com (few years ago!)
Master- “Rinku, kya kar rahe ho? Padh rahe ho
kya?”
Rinku- “Ji nahi Shrimaan, mai apki baat sun raha
hu”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Customer: Sardarji lassi me makkhi hai.
Funny Sardar: Oye chupkar dil bada rakh, ye nanhi si jaan teri kitni lassi pee jayegi
by Pak101.com (few years ago!)
Ustad: Konsa Prinda Sab Se Taiz Urta Ha? Boy: Hathi
UstaD: Nalaiq,Tera Bap Kia Krta Hy?
Boy: BSP KA Unit incharg he
Ustad: Shabash Hathi is the right answer .
by Pak101.com (few years ago!)
A punjabi women in London,
Telling 2 english doctor about her baby’s illness. . .
Doctor My baby is ill 1week da,
Na eat da na sleep da,
Bus weep da e weep da
by Pak101.com (few years ago!)
Titanic K sath sheikh Bhi Doob Raha Tha,
aur Hans Bhi Raha Tha,
Dost: Oye Hans Kyun Raha Hai?
Sheikh: shukar Hai Main ne Return Ticket Nahi khareeda tha.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Banta:-santa tere ghar se mujhe hamesha hansne ki aawaz aati rahti hai.
Santa:-are yaar, meri biwi jab mujhe joote se marti hai, agar mujhe lag jaata hai to who hansti hai aur agar nahin lagta to main hansta hoon.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sheikh Sahib on his death bed.
My wife where r u?
Yes,I m here!
My sons, My daughters, r u all here?
Yes,papa
Tay fer naal de kamray da pakha q chal rya aay?:-)
by hearthackervsgirls (few years ago!)