A men
A man asked sardar how was ur english paper
sardar replied it was fine but i forgot third form
of think so i thought and thought and i finally
wrote thunk
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 948 views
Similar Jokes
Boy 2 othr boy:dude,y r u aftr dat
grl,she alrady has a bf?
He Replyd -
Khali kursi pe to koi b baith sakta
hai..dum hai to kisi ko utha ke baitho".
by Pak101.com (few years ago!)
Pagal dentist se:
kya dard k baghair daant nikaal lete ho?
Dr: nahi
Pagal: Main nikal leta hn.
Dr: wo kaise?
Pagal: Hee hee hee hee hee hee hee ;) :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Laloo: Doctor, when I take a bath I get wet.
Doctor: Ok, next time when you are going to take a bath, turn off the tap.
by Pak101.com (few years ago!)
Texi Wala-Sir Sorry
Mai Meter Chalu Karna Bhul Gaya Tha Ab Kitna Bhada Lu?
GOLU-Oye Praji Koi Gal Nhi
Maii B Apna Batva Bhul Gaya Hu
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Apni Bimar Murghi Ko Bazar Le gaya Bechne K Liye,
Admi: Iska Sar Neeche Q hy
SArdar:Gaon Ki Hy Isliye Shehar Me Sharma Rhi hy.
by Pak101.com (few years ago!)
santa: jadon meri navi navi shadi hoi menu meri biwi ini sohni lagdi c k dil karda c kha hi jawan.
Friend: aur ab???
Santa: kha hi jaanda te changa c
by Pak101.com (few years ago!)
Dil ko jlane se kya Faida anso Bhane Se kya Faida
Jb usne Hmen choor kr kisi aur ka Hath tham Lia
Ab uske chote bhai ko cheez dilane se kya Faida... ;->
by Raju (few years ago!)
1 pathan jahaz m 1 seet pr beth gaya aur wahan se uthne ka nam hi nhi le raha tha,logon ne bht minaten ki mgr wo na mana wo keh raha tha k khan ka zaban 1 hai hum apna faisla nhi badlega,to 1 shakhs aya aur usy kan m kuch kaha to faorn uthkr agli seet pr beth gya,log heran ho gay aur us shkhs se puch k tune usy kya kaha jo wo man gaya,
Admi ! Main kaha k khan ap kahan jaoge?to pathan ne kaha k dubai,to maine kaha k dubai ki seet agli h ye lahor ki seet
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa Or Banta Train Ke Pichhe Bhaag Rahe The.
Santa Kisi Tarha Se Train Par Chad Gaya To Train
Ke Dibbe Mein Bethe Logo Ne Kha “Well Done – Well
Done“.
Santa: “Abe Kya Khaak Well Done, Jana To Usne Tha
Mein To Sirf Chhodne Aaya Tha.“
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek sharabi ne bahut zyada sharab pee le. Jab woh ghar aaya to uss ne jeb se chabi nikali aur tala ko kholney laga.
Haath kaapne ke wajha se chabi kabhi idhar hat jati kabhi udhar hat jati, ek admi pass se guzra toh sharabi ne usey bataya ki tala nahi khul rahi hai.
Uss shaks ne sharabi ke pass ja kar kaha, lao chabi tala main khol deta hoon
Aur phir sharabee ne kaha, Tala toh main hi kholonga bas tum makan ko pakar ke rakhna
by Pak101.com (few years ago!)