Car chalaataa huaa Santa
Car chalaataa huaa Santa ko road mein "ACCIDENT ZONE" ka board dikhaa. isliye santa ne sochaa:
"Yeh log accident zone mein kyu road banaate hai?"
by Pak101.com (few years ago!) / 1061 views
Similar Jokes
Exam tha sar par aur bachon ne padhna chor diya...
Wah Wah..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Exam tha sar par aur bachon ne parna chor diya..
.
.
.
CID KA ACP tha toilet me..
Aur DAYA ne darwaza tod diya..:p :O :D
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar Rishtay K Liye Tasweer Khicwa Raha Tha
Toh Tasweer Men Gadha B
A Gea Sardaar Nay Yeah Likh Kay Tasweer Bheji
Mein Khabbaay Pase Han.
by Mazhar Khan (few years ago!)
CIRCUIT : Bhai, Bapu ne bola tha ke kabhi jhoot nehin bolna mangta hai. Apun aaj se kabhi jhoot nehin bolega Bhai.
MUNNA BHAI : Aye Circuit, woh Sabrina ka baap aya hai tere ko dund rehla hai.
CIRCUIT : Bhai usko bolo apun gaoon gayea hai, kheti karne ko.
MUNNA BHAI : Par Circuit, abhi to tu bola kabhi jhoot nehin bolega.
CIRCUIT :Bhai, apun jhoot nehin bolega, par tum to bol sakta hai na.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa angoor baech raha tha
1 admi bola k sary angoor tol k dedo!
Santa : nahi yar jao yahan se mai tumko sub angoor nahi baech sakta
Admi : mager keon nhi de sakte ?
Santa:ager mai sarey angoor tum ko baych dunga to pura din kiya bechunga
by tahir bashir (few years ago!)
Ek Angrez ko raat me bahut machhar kaat rahe the... Usne gusse me aake saari light band kardi. tabhi room ek jugnu aaya.
Angrez: Ohhhh no!!! India ka macchar sala ab torch leke dhund raha hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
BiVi: Shadi K Shuru Mai Jb Main Khana Paka K Lati thi AP Ziada Muje Khilate or Khud Kum Khate Pr Ab Aisa kion Nahi Krtey ?
Shahor: Kion keh Ab Tmhe Khana Pakana Aa Gya hai;)
by hearthackervsgirls (few years ago!)
1 horror movie dekhi
Husband: rat ko mene 1 horror movie dekhi,
1 chudeil kabhi mere age
kabhi piche aur kabhi sath chal rahi thi,
Wife: Kaun si movie thi?
Husband: Apni shadi ki
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Producer:kuch aisa title btao k movie ka name sunte hi sab bache dar jaen,
director:morning exam evening result
by Sabir shah (few years ago!)
Nurse :
Mubarak Ho ! Sardarji..
Aap Papa Ban Gaye”
Sardarji :
Meri Wife Ko Nahi Bolna..
Main Usey SURPRISE Doonga..!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Financial Management!
A Beggar Found 100Rs’
He Decided To Have A Gr8 Diner’
He Went To A 5 Str H0tel & Enj0yed The Diner’
When Bill Came He Said I Hv N0 M0ney’
Manager Called P0lice And Handed The Begar Over To Him’
The Begar Gave 100 Rs To P0liceman And Set Free!
by Pak101.com (few years ago!)