Judge k sath be insafi
k Pagal ne Admi ko thapar mara
Dono ko adalat mein le jaya gya
Juj ne Pagal ko saza sunaie k tum 5 rupe jurmana aada kro
Pagal ne 10 rupe de ker ek thapar juj ko bhi maar dia
or
Kaha:
Dowein 5 5 kr lo mere kol khulle koi nai.
by Tayyab Mughal (few years ago!) / 931 views
Similar Jokes
Boy : Can I Hold Ur Hand ?
Girl : NoO
Boys : Why sOo ?
Girl : B’coz It Hurts When U Leave It.. :/ :/
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa and banta sending sms 2 their gfs.
Santa:mai tere mobile se apni gf ko sms bheju dekhte hain kya kahti hai?
Banta:No,agr usne handwriting pehchan li to?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
EID
EID
EID
.
.
.
.
.
.
.
.
Abhi Filhaal Door Ha Insan Ban Ke Rozay Rakho.....
by Sohail Malik (few years ago!)
Santa: How can you Stop Barking our Dog in our Backyard?
Banta: That's Easy!!! The answer is put it in Front Yard!. :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Ek sharabi akash ki taraf ishara karke bola: Yeh suraj hai ya chand?
Dusra Sharabi: Pata nahi bhai, mein bhi is shehar mein naya hun.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar meri bv bahut achi hai mujhe itni sardi me pani garam kar k deti hai
Dost:nahane k lye?
Sardar:ni yaar bartan dhone k lye
by Sabir shah (few years ago!)
A doctor says to his patient, “I have bad news and worse news”.
“Oh dear, what's the bad news?” asks the patient.
The doctor replies, “You only have 24 hours to live.”
“That's terrible”, said the patient. “How can the news possibly be worse?”
The doctor replies, “I've been trying to contact you since yesterday.”
by Mazhar Khan (few years ago!)
ek sharabi dosre se: ek hathi pool mein gir jay
to kaise nikle ga?
dosra: very simple wet ho kar nikle ga.
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan ki 2 Beveyan Lar pari..Aik boli k Aaj sunday Hay.or 2sari boli ni .Aaj Mondy Hay.
PATHAN Tang Aa k Bola
hum kya Pagal Hun. Jo Juma parh k Aya Hun?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Bank manager ask the pathan in interview Manager” what is Cyclone?
Pathan: It is the loan given by the bank to purchase a Cycle.
by hearthackervsgirls (few years ago!)