In exam hall a girl
In exam hall a girl to Dosta:
Mujhe bas is ans ki starting bata do baki main
likh lungi.
.
.
DOSTA ne dhyan se idhar-udhar dekha,fir dhire
se bola:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
“THE" :D ;) =P
by Pak101.com (few years ago!) / 903 views
Similar Jokes
New Teacher: "Anbody Who Thinks He Is Stupid, Stand Up"
Pathan Stoodup.
Teacher: Are You Stupid?
Pathan: Nahi! Aap Akeli Khari Thin. Mujhe Acha Nahi Lag raha Tha.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Larka larki k baap se:me ap ki beti ka hath mangne aya hun.
Baap :q?
Larka :q k mere hath thak gae hain is ko message kar kar k
by Sabir shah (few years ago!)
Waiter: Khan sahb, 10 Rs tip to meri insult hy..
Khan: To phir..?
Waiter: 20 Rs to hon..
Khan: Main tumhari double insult nhi kr skta..!!
by Mohammad Ali (few years ago!)
1st ever intelligent sardar.
Teacher: what do u call a person
who cannot hear anything?
sardar: u can call him anything,
because he cannot hear anything
by Mohammad Ali (few years ago!)
Exam hall mein Student copy pe apna
Panja bana ra tha.
Duty per teacher bola paper mein to hand ki diagram ka Question nai
Student:
Mein paper banane wale per lanat bhej raha hun
by Mazhar Khan (few years ago!)
Banta: Kee Gal hai Sante. Akelle kelle samosey kha reyan
Santa : Nahin yaarr, Chutney De Naal.
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Tumhare papa 500 rupees loan lete hai. 10% interest ke hisab se woh 1 saal baad loan vapis karte hai. Batao kitne paise vapis karenge?
Bania’s son: Kuch bhi nahi.
Teacher: Tum maths nahi jante.
Banis’s son: Main toh maths janta hoon, par aap mere papa ko nahi jante.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
'Doctor se mareez ne kaha. Main ek mahinay se 50 rupee ki rozana dawa kha
raha ....'
by Mazhar Khan (few years ago!)
2 choohay darakht pe bethy thy nechy se ek haathi guzra
ek chooha hathi py ja gira...!!!
dosra chooha bola,
daba k rakh saalay ko, mein bhi aata hoon..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek ladka apni girlfriend se milne gaya, kuch baat ke baad uski girlfriend chaye(tea) banane ke liye kitchen chali gayi.
Girlfriend ka mobile sofay pe dekh kar larky ne socha ke chalo dekhte hai mera number iss ne kis naam se save kya hai?
Dear, Sweetu ya Jaanu.
Jab usne misscall di toh screen pe likh raha tha..
"Murga No.5? Calling"
by Pak101.com (few years ago!)