Nepali ko chrag mila
Nepali ko chirag mila.
Jin nikla bola: 3 wish mango!
Np:
1.Ek Bara bangla
2.Ush men khoob daulatmnd aadmi
3.Ushka Chokidar humko bana do.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 833 views
Similar Jokes
Teacher: agar 1 aur 1 2 hote hain
aur 2 aur 2 4 hote hain
aur 3 aur 3 6 hote hain
phir 7 aur 7 kitne hon ge?
Student: sir,
asaan wale ap ne khud hal kar liye
aur mushkil wala mere liye chor diya:p
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Nurse: Mubarak Ho Khan Sab
Aap K Ghar Larka Peda Hua Hai
Pathan : O Mera Khuda
Ye Kesa Technology Hai,
B.V Mera Hospital Main Hai
Or Bacha Ghar Peda Hua Hay
by Mohammad Ali (few years ago!)
Student Aapna Result Dekh Ke..
.
Kya.. Mai Fail Ho Gaya..?
...
Aur
Wo Bhi English Me..
..
..
.
.
.
UNPOSSIBLE
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar park me betha tha.
Friend:
Kya kar raha hy?
Sardar:
Badla le Raha hon!
Friend:
Kese?
Sardar:
Waqt Ne muje barbad kia hy ab ma waqt barbad kar raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Laloo got promotion from clerk to manager.
He went home and told his wife in new style “You will sleep with a manager today…”
Wife fell unconscious
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan k Ghar Mai Billi Rehti thi,
Woh Billi se Tang Aa kar Usay kahi Chhor Aaya.
Ghar Aaya to Bili Us Se Pehly Ponch Chuki Thi.
Pathan Bili ko Dobara Kahen Door Chor k Aaya,
Billi Phir Us Se Pehly Ghar Pohnch Gai.
Pathan ko Bohat Ghussa Aaya Is Baar Wo Billi ko Bohat hi Ziyada Door Chorny Gaya.
Wahan Se Usny Wife ko Phone Kya.
Pathan: Billi Ghar Pohanch Gai Ya Nahi?
Wife: Han Pohnch Gai Hai.
Pathan: Us Kamini Se Bol k Mujy Aaker Le Jaye,
Main Rasta Bhol Gaya Hon
by Pak101.com (few years ago!)
THERE ARE BASICALLY 7 TYPES OF
GIRLS:::::::::::::::::::
1.HARD DISK GIRLS:
remember everything forever.
2.RAM GIRLS:
forgets about you the moment you turn her off.
3.SACREENSAVER GIRLS:
just for looking.
4.INTERNET GIRLS :
difficult to access.
5.SERVER GIRLS:
always busy when you needed.
6.MULTIMEDIA GIRLS:
makes horrible things looks beautiful.
7.VIRUS GIRLS:
these type of girls are normaly called
::WIFE::
once enters in your system don,t leave even after
format.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa:MBA ka fullform kya hai.?
Banta: tu ek dum ullu hai,
dekhta nhi charo taraf MBA ki dhoom machi hai...!!!
*
MBA bole toh-"MAI BHI ANNA
by Pak101.com (few years ago!)
Aurat Zubaida Apa Se
Jb bi mera shohar ghr ata hai to atay hi mujhy marna shuru kar deta hai,
Zubaida Apa: Wo jb ghr aye tum15 mint tk dant saf kia karo,
Aurat kuch din baad,
Dant saf karny ka itna fayda hai ky ab mera shohar mujhy kuch nhi kehta.
by Pak101.com (few years ago!)
"The difference between divorce and legal separation
Is that legal separation gives a husband time to hide his money."
by Pak101.com (few years ago!)