Funny
Urdu ke liye 1 dabayye, English ke liye 2 dabayye.
.
.
.
.
.
.
.
Saala ye to Hindi bolne wale ke sath nainsafi hai..:P:P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 949 views
Similar Jokes
doctor mareez k peechey bhag raha tha
logon ne pocha kya hua?
doc: 4 baar aisa hua
sala dimagh ka operation karwany aata hai or baal katwa k bhag jata hai
by Zia Rasool (few years ago!)
S0me idi0t say:
"Behind every succesful b0y there is a girl"
but n0b0dy knows the fact that:
"Girls ch0ose only succesful b0ys"
by Pak101.com (few years ago!)
Once a sardar was looking at a WANTED poster & was
wondering -
Saala wanted tha to photo kheenchne ke baad use jaane
kyon diya ?
by Abdul Hannan (few years ago!)
ik sardar apny gar k bahar exercise kar raha tha
qareeb se ghuzarty hoay admi ny kaha
"wa sardar sahib kia body hai"
Iss pr sardar bola ..........
ye to kuch b nai andar ja kar meri biwi ko dekho
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
A husband read an article to his wife about how many words women use a day...
30,000 to a man's 15,000.
The wife replied, 'The reason has to be because we have to repeat everything to men...
The husband then turned to his wife and asked, 'What?'
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pagal khali paper ko bar bar choom raha tha
Doosra pagal: Ye kya hai?
Pahla: Love letter he
Doosra: Magar ye to khali he
Pahla: Aaj kal bol chaal band he :)
by Pak101.com (few years ago!)
Do memon hotel mein aik dusre ko mile...
4 din baad dono mar gaye...!
Wajah kya thi...?
Woh 4 din aik dusre ko dekhte rahe.. Ke khana kon
mangwaye ga...?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 bachy ko Exam mai koi sawal nahi ata tha
Us ne har sawal key nechy
||||||||||||||||||||||
.
.
.
.
Es tarah ki lines bana kar nechey likh dia
.
Scratch Karky Answers Parh lain
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife: Agar main mar jaun to tum kya karoge?
Husband: Shayad main mar jaunga.
Wife: Kyon?
Husband: Kabhi kabhi zyada kushi janleva hoti hai….
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar: Raat film vich ik chudail kade mere aggey, kade mere pichchey…
Pathan: Kehri film si ? Sardar: Apne Shaadi di movie si -
by hearthackervsgirls (few years ago!)