Nend nahi a rhi
changu- yaar mangu bahut der se neend nahi aa
rahi hai.
mangu- koi baat nahi tu uska wait mat kar aur so
ja.
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 1110 views
Similar Jokes
1 Student Exam Copy Pe Apna Panja Bana Ra Tha
Teacher:
Paper Me To Hand Ki Diagram Ka Ques To Nhi Hai
Student:
Sir Paper Banane Wale Pe
Lanat Bhej Raha Hun.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Angraiz PAKISTAN aya URDU sekhnay. Kuch arsey baad wo wapas gaya to logo ne kaha k kya sekha? ! ! ! Angraiz ne kaha "BiJLI CHALI GAYI" "BiJLI A GAYI"
by Pak101.com (few years ago!)
Bharat Ka Sabse Bada Confusion Ka Din Kaun Sa Hoga ?
Socho…………
Socho……….
Nahi Maloom…………..!!!!
Jis Din Raksa Bandhan Aur Friendship Day Ek Saath Padega !!!!
by Abdul Hannan (few years ago!)
Teacher:-
"Main Teri Jaan Nikal Dungi"
Iski English Kya Hogi.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Student:- English Ki Aisi Ki Taisi,
Tu Haath To Laga Ke Dikha....:P
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan bachay ku lekar nayee kay dukan may dakhil huwa baal katwayee, shave kee aur nayee ku kaha kay bachay kay baal banadu may sabzee lekay aatha hun Jab kafee der huwee aur pathan nae aaya thu naye nay bachay say pucha tmhara baap kidhar gaya Bacha: May tu usay nahee jaanta may thu raastay …
by Mazhar Khan (few years ago!)
sirdar jee nay yaar k saath mil ker post office mean dakaa dala aur jaldi maen aik aik bag utha ker bhaag gayay. Bohat maheeno kay baad milay tou aik doosray say poochnay lagay k bag mean kiya thaa aur kia kia kiya.
pehlay nay kaha khoob paisay say maza kiya. car lee ,holidays per gaya.
tum nay kia kiya? doosra kehnay laga meray bag maen tou bill he bill thay. phir tum nay kia kiya? thora thoray ker k pay ker raha hoon.
by Abdul Basit (few years ago!)
Funny Laloo found answer to the most difficult question ever: What came first- the chicken or the egg?
Hum jiska order pehle dunga, vahi pehle ayega na
by Pak101.com (few years ago!)
An office technician got a call from a user. The user told the tech that her computer was not working. She described the problem and the tech concluded that the computer needed to be brought in and serviced.
He told her to "Unplug the power cord and bring it up here and I will fix it."
About fifteen minutes later she shows up at his door with the power cord in her hand.
by Pak101.com (few years ago!)
RAAZ: Maine kal easy load wale ko bewakoof banaya
FARAZ-Wo kese?
RAAZ- Maine usko 100 Rupey diye
or number galat likhwa diya..
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Why Kareena did not marry Shahid? Bcoz she wanted a new surname after marriage. Not Kapoor agiain
by Pak101.com (few years ago!)