Jb Aap Bahir Jaate Hain tou
Wife: Jb Aap Bahir Jaate Hain tou Mujhy Darr Laga rehta hy..
.Husband: Don't Worry Darling! Me Jaldi aa Jaya Karon Ga...
Wife: Isi Baat Ka to Darr Laga Rehta Hy..
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 984 views
Similar Jokes
1 pathan angoor bech raha tha mgr keh raha tha aaloo le lo aaloo.
2sry admi ne kaha khan saab ye to angoor hai.
Pathan. Chup ho jao warna makhia aa jayn gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
AMERICAN LIFESTYLE Daughter-Sorry dad I got married yesterday.I forgot to inform u...
Dad- Its ok my child. But dont forget to invite me the next time...!!
by Pak101.com (few years ago!)
Jab KUTTE ki maut aati hai na..
tab kutta mar jata hai...
Aur Jap Sardar Ko biwi Ki yad ati hai ko..
Sardar airhostes se- aapki shakal mere biwi se milti julti hai..
Air hostes ne jordar tamacha mara..
Sardar- kya baat hai charactr b milta julta
by Pak101.com (few years ago!)
Mrs. Santa Don’t Like To Eat Green Grass
But, Mr. Santa Likes..
Why???
.
.
.
Because, Santa Is A Guy !!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Yaar tujhe bus mein thapad kyun pada?
Banta: Pata nahin yaar, meri photo neeche gir gayee thi, maine kaha behen ji zara saadi upar KaRNa photo leni hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar was painting his room
.
Us ne Chat ko paint karkay
Diwaron par likha
"SAME AS ABOVE"
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Guest: "Why does your dog sit there and watch me eat?"
Hotel Host: "I can't imagine, unless it's because you have the plate he usually eats from."
by Haris Abbas Qureshi (few years ago!)
Sardar Joined New Job
1st Day He Worked Till Late Evening On The Computer
Boss Was Happy And Asked What You Did Till Evening
Sardar :
Keyboard Alphabets Were Not In Order
So I Made It Alright
by Pak101.com (few years ago!)
A couple were arguing.
Wife: You don’t like anybody in my family.
Husband: Not true, I like your mother-in-law better than my mother-in-law!
by tanveer hussain (few years ago!)
BOSS-itne kam kapde pehan K Q Aai Ho?
Aadha Jism Dikh Raha Hai
Girl-Itni Salary Me Yahi Aata He
BOSS -Manager, Ishko 3 Month Tak Salary Mat Dena..
by Pak101.com (few years ago!)