Fakeer:ary baba kuch de do
Fakeer:ary baba kuch de do bht bhoka hn
Sheikh:100 rupey dikhte hoe bola 50 rupey hen tmre pas
Faker khush ho kr G hen
Sheikh:ty salya Pehle o ty kharch karlay
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 890 views
Similar Jokes
Intelligent Pathan
Aik Pathan Rozana Cycle pe Rait ki Bori rakh k Border se guzrta tha,
Police uski Checking krti to Bori me se Rait k siwa kuch na nikalta,
Ek Din Police wale ne Pathan se pucha k tum Smuggling kis Cheez ki krte ho!
Pathan bola: CYCLE ki , O teri khair, Ena Inteligent Pathan
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
School me 1 bacha chaku liye ghum raha tha. teachar ne pucha chaku liye kyo ghum rahe ho? bacha: "GARIB HU SIR, bandhuk KAHA SE LAu.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Admi Ne Zoo Me 3 Zabanain Bolne Wala Tota Dekha Jo
English, Urdu Or Memoni Bolta Tha.
Usne 3 Zabane Check Karne K Liye Ussy Pucha:
Who R U?
Tota: I’m Parrot
Admi: Tum Kon H0?
T0ta: Me T0ta Hun
Admi: Tu Keair Aye?
Tota: To Jo Pe..
Hakhrey Dafa Chui Deenun Toto Yaan, Samajh Me Naiy Achni…:-)
by Pak101.com (few years ago!)
Research ke mutabiq larkian larkon se zyada mehnati hoti hai
Aapko pata hai kaise..
Nahi pata Main bata deta hoon aapko Kyun ki 100 mein se 10
Larkian naturally
khoobsurat hoti hai
Aur baki
-
-
-
-
Apni Mehnat se
by Pak101.com (few years ago!)
A Lukhnowi Nawab meets Pathan:
Nawab: Janab kya me ap ko 1 takleef de sakta hoon?
Pathan: O Kaminay takleef dekar to dikha, dekh teri kese watt lagata hon.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Dil badal na dena sim ki tarah.
Dosti low n karna battry ki tarah.
Pyar kam na karna balance ki tarah.
Hamesha meri zarurt mehsus karna CHARGR ki tarah.
by Mazhar Khan (few years ago!)
Question: Dhoni asks Rohit to bring a Pepsi. Rohit brings the bottle, but takes it directly to Shewag.
Why?
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Ans: Because Shewag is an opener.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Maa K Lye Wo KonSa Kam Hai Jo Beta Kare Tu Bura
Or
Damaad Kare Tu Boht Acha Lgta Hai
Socho
Nhi Pta
BV Ki Ghulami.:-
by Mazhar Khan (few years ago!)
BOYFRIEND to its GIRL FRIEND
"Kal Raat
Chand Bilkul
Aap Jaisa Tha,
Meri Jaan.. Bilkul..
Wohi khubsurti,
wohi noor,
wohi Guroor,"
Girfriend:lakin kal to amavasaya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ko rota dekhkar friend ne pucha kya hua?
Santa: Bohat bada dhokha,
maine 2 ton ka AC kharida, ghar aakar tola to sirf 35 kilo ka nikla..
by Pak101.com (few years ago!)