Wife: Janu! Kash aap message
Wife: Janu! Kash aap message hotay, main ap ko save karti, jab chahe parhti
Husband: Kanjoos, save hi kar k rakhti ya apnikisi saheli ko forward bhi karti?
by Pak101.com (few years ago!) / 1051 views
Similar Jokes
Pathan ne ghair qanoni dewar bnai
Ksi ne kaha kuch aisa kro k dewar purani lge
Pathan ne dewar pe likh dia
Hm QAID-E-AZAM ko peshawr any pr khush amdid kehty hain
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pyaz ne kobi k 7 shadi ki
Dusre din aalu ne pucha: kaisi gayi paheli raat
Pyaz:Aare yar kaheki raat.
1-dusre ko kholte-kholte hi subh ho gayi..
by Pak101.com (few years ago!)
DR: aap ke teen daant kese toot gye?
mareez: waife ne karak roti banyi thi
DR: to khane se inkar kerdete..
mareez: jee wohi to kiya tha
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: What seems to be the trouble?
Patient: Doctor, I keep getting the feeling that nobody can hear what I say.
Doctor: What seems to be the trouble?
by Pak101.com (few years ago!)
Agar Sadaron Kee Char Tangein
Hoti To Kya Hota?
Its Simple
Phir Un Mein Aur Bandron Mein
Ziada Farq Naheen Rahey Gha”
by Pak101.com (few years ago!)
Dada Or Dadi Ne
Apni Jawani K Dino Ko
Phr Se Yad Kr K Manane Ka Socha,
Unho Ne Faisla Kiya K Hm Phr Drya Kinare Milange,
Dada Suba Jaldi Uth Kr Tyar Ho K,
Gulab Le Kr Kinare Pohncha,
Boht Dyr Hogai Dadi Nhi I,
Wo Ghuse Mey Ghr Aya,
Or Phul Phenkte Hoe Bola:
Tum I Q Nhi,
Dadi Shrmate Hoe Boli:
Ami Ne Jane Ni Dia:-)
by Mohammad Ali (few years ago!)
American: Hamare yahan shaadi e-mail se bhi hoti hai.
Laloo: Kamal hai hamare yahan to shaadi sirf female se hoti hai.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Boy1: Meet my Wife Tina
Boy2: Oh! I know her
Boy1: How?
Boy2: V were caught sleeping 2gethr
Boy1: Wat da hell ?
Boy2: during lecture In Physics class YAAR:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Woman: I was in a very generous mood today,I gave a poor beggar $25
Friend: Thats a lot of money to give away,What did your husband say?
Woman: Shukriya (Thank you)
by Pak101.com (few years ago!)
Question: What is the name of that only book which is liked by almost every student?
.
Ans: FACEBOOK
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)