Dada Or Dadi Jawani K Din
Dada Or Dadi Ne
Apni Jawani K Dino Ko
Phr Se Yad Kr K Manane Ka Socha,
Unho Ne Faisla Kiya K Hm Phr Drya Kinare Milange,
Dada Suba Jaldi Uth Kr Tyar Ho K,
Gulab Le Kr Kinare Pohncha,
Boht Dyr Hogai Dadi Nhi I,
Wo Ghuse Mey Ghr Aya,
Or Phul Phenkte Hoe Bola:
Tum I Q Nhi,
Dadi Shrmate Hoe Boli:
Ami Ne Jane Ni Dia:-)
by Mohammad Ali (few years ago!) / 1188 views
Similar Jokes
Teacher:"Active Voice Aur Passive Voice Ka
Example Batao.. ??
.
.
Student:"Active - Voice:"Tere Mast Mast 2
Nain, Mere Dil Ka Le Gaye Chain"
.
.
.
Passive Voice:"Mere Dil Ka Le Gaye Chain,
Tere Mast Mast 2 Nain..:p :O :D
Teacher shocks. :P
Student rocks..
by Pak101.com (few years ago!)
High class Insult
Ek ladki apni pic upload kar k likhti hai,"hi frends, kaisi lag rahi hu"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A boy commented- tere baap ne 15-20 hazar ka mob. diya hai, to ghar me 500rs. ka sheesha b lagaya hoga.. usme dekh le hamse kyu puchti hai bhutni kahi ki
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi
Dusre Aadmi Se
Ye Bachche Itne
Shararti Kyu Hote He?
Dusra Bola
Jo Cheez Banti
SharaRat Se He Wo
Sharif Kaise Ho sakti
by Pak101.com (few years ago!)
2 Larkiyan bus Mai 1 seat ke liye Larrh rahi theen.
.
Ek Larka kafi Dair se Dekh raha Tha, to kehne Laga:
Kyun larrh rahi ho?
Is ka hal main batata hoon. Tum me se jo umar mei bari hai, wo beth jaye.
.
.
Phir
.
.
Phir kya?
Dono girls puray rastay khari rahin.
Ufff yeh intelligent boys!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Ek Dukhi Baap Apne Khas Dost Ko Apna Dukhda Suna Raha Tha.
Baap: “Mere Char Bache Hai, 1st Mba, 2nd Mca, 3rd Phd, 4th Chor Hai”
Dost: “Chor Ko Ghar Se Nikalte Kyun Nahi?”
Baap: “Wo Hi To Kamata Hai, Baqi Sab Berozgar Hai“
by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi Dieting Plan
7:30am : 1 bread, half boiledegg
10am : 1 cup green Tea
12pm : half cup boiled chanay
1pm : 1 banana
5pm : 1 Cup Tea without sugar
7pm : 1 cup skim milk
9pm : Green Tea
10:00pm : Johnnie Walker
11:45pm : Chicken Tikka, Butter Naan, Makhni Paneer,Butter Chicken, Dal Makhni, Chocolate
Cake, Gulab Jamun..
..
Dieting di maaa di.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Jyotishi Se- Meri Shaadi Kyon Nahin Ho Rahi Hai.?
Jyotishi- Kaise Hogi.. Kundli Mein Sukh Hi Sukh Jo Likha Hai.!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Humene Unke ghar k Samne Nach Nach kar Ghungro Tak tod diye
Zalim Nach Dekhne k bad Keh Gaye Pappu Cant Dance Sala
by Pak101.com (few years ago!)
8 Batain Kisi K Dil Main Ap Ki Izzat Barha Sakti Hain…
1) SALAM Krna
2) Kisi Ko Jaga Daina
3) Asal Naam Say Pukarna
4) Bila Wajah Behas Na Krna
5) Doosray Ki Baat Bhi Tahamul Say Sunna
6) Apni Ghalti Tasleem Karna
7) Bina Puchay 03151234567 Pr
Rs.50 Ka Eazy Load Karwana
8) Point Numbr 7 Pay Zyada Tawjjo Daina.. :P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Be sure that you go straight home.
I can't; I live just round the corner!
by Tanveer Hussain (few years ago!)