Dada Or Dadi Jawani K Din

Dada Or Dadi Ne
Apni Jawani K Dino Ko
Phr Se Yad Kr K Manane Ka Socha,
Unho Ne Faisla Kiya K Hm Phr Drya Kinare Milange,
Dada Suba Jaldi Uth Kr Tyar Ho K,
Gulab Le Kr Kinare Pohncha,
Boht Dyr Hogai Dadi Nhi I,
Wo Ghuse Mey Ghr Aya,
Or Phul Phenkte Hoe Bola:
Tum I Q Nhi,
Dadi Shrmate Hoe Boli:
Ami Ne Jane Ni Dia:-)

by Mohammad Ali (few years ago!) / 1188 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Teacher Example Batao

Teacher:"Active Voice Aur Passive Voice Ka
Example Batao.. ??
.
.
Student:"Active - Voice:"Tere Mast Mast 2
Nain, Mere Dil Ka Le Gaye Chain"
.
.
.
Passive Voice:"Mere Dil Ka Le Gaye Chain,

Tere Mast Mast 2 Nain..:p :O :D
Teacher shocks. :P
Student rocks..

by Pak101.com (few years ago!)
High class Insult

High class Insult
Ek ladki apni pic upload kar k likhti hai,"hi frends, kaisi lag rahi hu"
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
A boy commented- tere baap ne 15-20 hazar ka mob. diya hai, to ghar me 500rs. ka sheesha b lagaya hoga.. usme dekh le hamse kyu puchti hai bhutni kahi ki

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Dusre Aadmi Se

Ek Aadmi
Dusre Aadmi Se

Ye Bachche Itne
Shararti Kyu Hote He?

Dusra Bola

Jo Cheez Banti
SharaRat Se He Wo
Sharif Kaise Ho sakti

by Pak101.com (few years ago!)
Uff yeh larkian

2 Larkiyan bus Mai 1 seat ke liye Larrh rahi theen.
.
Ek Larka kafi Dair se Dekh raha Tha, to kehne Laga:
Kyun larrh rahi ho?
Is ka hal main batata hoon. Tum me se jo umar mei bari hai, wo beth jaye.
.
.
Phir
.
.
Phir kya?
Dono girls puray rastay khari rahin.
Ufff yeh intelligent boys!

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Berozgari Ke Haal

Ek Dukhi Baap Apne Khas Dost Ko Apna Dukhda Suna Raha Tha.

Baap: “Mere Char Bache Hai, 1st Mba, 2nd Mca, 3rd Phd, 4th Chor Hai”

Dost: “Chor Ko Ghar Se Nikalte Kyun Nahi?”

Baap: “Wo Hi To Kamata Hai, Baqi Sab Berozgar Hai“

by Pak101.com (few years ago!)
Punjabi Dieting Plan

Punjabi Dieting Plan

7:30am : 1 bread, half boiledegg

10am : 1 cup green Tea

12pm : half cup boiled chanay

1pm : 1 banana

5pm : 1 Cup Tea without sugar

7pm : 1 cup skim milk

9pm : Green Tea

10:00pm : Johnnie Walker

11:45pm : Chicken Tikka, Butter Naan, Makhni Paneer,Butter Chicken, Dal Makhni, Chocolate
Cake, Gulab Jamun..
..
Dieting di maaa di.

by Pak101.com (few years ago!)
Ek Aadmi Jyotishi Se

Ek Aadmi Jyotishi Se- Meri Shaadi Kyon Nahin Ho Rahi Hai.?

Jyotishi- Kaise Hogi.. Kundli Mein Sukh Hi Sukh Jo Likha Hai.!

by Pak101.com (few years ago!)
Santa Humene Unke ghar k Samne

Santa Humene Unke ghar k Samne Nach Nach kar Ghungro Tak tod diye
Zalim Nach Dekhne k bad Keh Gaye Pappu Cant Dance Sala

by Pak101.com (few years ago!)
50 Ka Eazy Load Karwana

8 Batain Kisi K Dil Main Ap Ki Izzat Barha Sakti Hain…
1) SALAM Krna
2) Kisi Ko Jaga Daina
3) Asal Naam Say Pukarna
4) Bila Wajah Behas Na Krna
5) Doosray Ki Baat Bhi Tahamul Say Sunna
6) Apni Ghalti Tasleem Karna
7) Bina Puchay 03151234567 Pr
Rs.50 Ka Eazy Load Karwana
8) Point Numbr 7 Pay Zyada Tawjjo Daina.. :P

by Mazhar Khan (few years ago!)
Be sure you go....

Be sure that you go straight home.
I can't; I live just round the corner!

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook