A Boy Was Going With His G.F
A Boy Was Going With His G.F.
Frnd Asked : Who Is She?
Boy : My Cousin....
...
The Frend Said: Last Year She Was My Cousin....! :D
by Pak101.com (few years ago!) / 872 views
Similar Jokes
Girl PATHAN se
Jb ap k pas mobile hy or mere pas b mobile hy to ap ne LETTER kyo bheja?
Pathan:
O humne tumko call kia tha
us me baji boli plz TRY LETTER.
by Mohammad Ali (few years ago!)
Ek Sardar Exam Dene Gaya To
Apne Saath PLUMBER Ko Le Kar Gaya
Kyun? Aray Yaar Simple Hai
Us Ko Yeh News Mili Thi
K Paper Leage Ho Gaya Hai
by Pak101.com (few years ago!)
Wo Kya Cheeze He Jo wife Apnay hsbnd Ko Sari Umar Nahi Deti?
Socho ?
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Socho ??
.
.
.
.
.
Socho
CHAIN KI SAANS
by Pak101.com (few years ago!)
Japan mein 2 dost thy.
1 ka nam tha “jo” aur dosry ka nam tha “wo”
aik din “jo” k pass jin aa giya “jo” ny dar kar “wo” ko awaz di
“wo” bhag kar aaya to jin ko deikh kar “wo” ka intaqal ho giya,
.
bas usi din sy hi kehty hain…
.
;
.
;
.
;
.
;
.
.
;
.
“JO” DAR GAYA,
“WO” MAR GAYA”
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A pathan was dancing in his home.
His wife asked that why is he dancing?
He said that I have taken the syrup (liquid medicine), but forget to shake it….
Now I’m shaking it
by Pak101.com (few years ago!)
1 Pathan Apna Mobile Qabristan Men Dfna Rha Tha.
Man: Ye Kya Kr Rhe Ho?
Pathan: Yaara Dukan Wale Ne Kha He K Mobile
DEAD Ho Gya Hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Khan Sahb Ki Flight Ma Tabyat Kharab Ho Gai To Air Hostess Asked:
R U Suffering From Fever?
Khan Sahb: No, From Karachi &
Going 2 Peshawar
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Sardar ji was doing 'Study' in front of a Mirror
.
Why????
.
Because 3 reasons
1- Sath Sath Revision bhi ho jaye
2- Apny oper nazar rahy
3 - He likes combined study
by Pak101.com (few years ago!)
Santa ka ghada kho gayaa tha aur waha bahut khush tha
Banta: arey, tumhaara ghoda kho gaya hai aur tum khush ho? jyu?
Santa: main is liye khush hoo ke jab vo kho gaya to main uske saath nahi tha. hota to main bhi kho jaata na!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Dono Me Angoor Nahi Lagte
Teacher To Santa :Batao
Pineapple Aur Coconut Ke Tree Me Kya Similarty Hai?
Santa Kafi Der Sochne K Baad :Madam! Dono me Angoor Nahi Lagte
by Pak101.com (few years ago!)