Nafsiati Mareez
Nafsiati Mareez:
.
Mujhay shadi nahin karni, mujy sb ortain buri lagti hyn.
.
Doctor:
.
Shadi kar lo, phir tumy sirf 1 orat buri lagy gi, baqi sb achi lagny lagain gi.
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 931 views
Similar Jokes
Sardar to postman :Sir my wife is missing.
Postman: BHAI ye to post office hai,
tum police station jao..
Sardar:Sorry sir khusi k mare
kuch samajh he nahi raha k kia karoon!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
ek gaon me kisi Buzurg k Mar jane se Schol me Chutti ho Gyi
Schol se ate wqt 2 Bacho ne 2 Buzurg ko dekha to Ek bola-Dekh Do aur Chutti aa rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Pappu Ne Ek Ladki Ko Ched Diya,
Ladki Boli: “Dam Hai To Kabhi Akele Mein Aake Mil”
Ab Bechara Pappu Ko Khud Samajh Nahi Aa Rahi Ki Isko Kya Samjhe
Dhamki? Ya Fir Chance
by Pak101.com (few years ago!)
Larki dosri larki se:yaar ye hand some larke kaise hote hain?~
2nd:pata nai behan me ne to khud wajid khan ka sire naam hi suna hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Ek bache ne apne pita se ek shadi smaroh mein pucha, papa shadi mein dulha dulhan ka hath kyun pakdta hai?
Pita ne lambi saans bhar kar kha-beta yhe to rasam hai khushti se phle pehelwan bhi akhade mein haath milate hain.
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar- Shirt ke liye kapda dikhaiyeSalesman-plain me dikhau?Sardar- nahi, Helicopter me dikha haramkhor..Bandar ki aulad..Sardar dekha ni ki mazak shuru;)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Brazer or Bunyaan mein kiya farq
hai?
Pathan:
Bunyaan mein kapra ziyada or load
kam hota hai.
Brazer mein kapra kam or load ziyada
hota hai<
by Aurangzeb Khan Tunio (few years ago!)
Husband(rat 2 baje); neenad nai aa rahi hai.
Wife;kitchen me jao aur bartan saf kar do.
Husband;neenad me bol raha hon pagali
by Sabir shah (few years ago!)
Teacher: What is your name?.
Student: Mera naam Suraj Prakash hai.
Teacher: When I ask aquestion in english,
Answer It In English.
Student: My Name Is Sunlight.
by Pak101.com (few years ago!)
Miss: Aaj tum late kion aye ho? School 7 baje shuru hota hay, itni dair kion ki?
.
Kid: Miss ap mairi itni fikar mat kia karain, log shak karty hain
by Mazhar Khan (few years ago!)