Hand some larke
Larki dosri larki se:yaar ye hand some larke kaise hote hain?~
2nd:pata nai behan me ne to khud wajid khan ka sire naam hi suna hai.
by Sabir shah (few years ago!) / 857 views
Similar Jokes
Up coming movies
1. Jab we chat
2. Namastey Facebook
3. Hum aapke hai mutual friend
4. 7 gaali maaf
5. Hum like kar chuke sanam
6. Kabhi relationship kabhi single
7. meine poke q kiya
8. mere brother ki profile..
dekna math bhulna
by Pak101.com (few years ago!)
Khushi Parsh per Hogi,
Charcha Arsh per Hoga,
Ek Sunnat Ada Hogi,
Ek Farz Ada Hoga,
Sitaron me Chamak Hogi,
Chand bhi Chamakta Hoga,
Wallah Kiya Khushi Hogi,,
,
,
,
Jab Mera NIKAH Hoga,,:-)
Dosto Aameen to Bolo,
Biryani Khani Hai k Nahi..:-D
by lescol (few years ago!)
1 Baar 1 chor ne apni mangetar ko sone ka set dia
Mangetar ne khush ho k pucha is set ki keemat kya h?
Chor ne jawaab dia....:
Teen Saal Qaid...!!!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa & Banta were going with their friend on one scooter & a traffic cop tried to stop them. Santa said: Sorry bhaji, already 3 baithe hain bilkul bhi jagah nahin hai...
by Mohammad Ali (few years ago!)
Techar:Galti hone pe maafi magne wale ko kya kehte hai
GOLU:samajdar
Techar: aur galti na hone pe bhi mafi magne waale ko?
GOLU: boyfriend
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor to injured patient:
Jab car ek lady chala rahi thi tu tumhe
road se duur chalna chayi tha.
.
.
.
... ... .
.
.
.
Patient: Kon sa road? Bhai me tu park
me leta hua tha...
by Pak101.com (few years ago!)
Santa- Apne Bal ko to Dekho,
Jaise Ghas Ugi Ho.
Banta- Tabhi toh Main Soch Raha Tha
Ki Mere Pas Ye Jaanwar Kyo Khada Hai.?
by Pak101.com (few years ago!)
FAQIR: ALLAH k Nam pr kuch day do?
Ghar se larki boli: kuch nahi ha maf karo,
FAQIR: Apna numbr hi day do, Baba Dua b kary ga or msg b.!:-D;-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Jeet Chuke Hum Her Jung,,
Ab Yeh Baazi B Hamari Hai,,
Boht Zaleel Ho Chuke
Faraz
Sardar
Aur Aapa
Ab
VEENA Ki Baari Hai
by Nilesh Kumar (few years ago!)
Motorway police:KHAN ap 180 Kì speed
sy kyn ja rahy ho
KHAN:Tm logn ny he to side waly
board pe likha hy:
YAD RAKHN GHR PE KOI AP KA INTIZR KR RHA HY ;->
by Pak101.com (few years ago!)