Doctor Bhi Mujh Se Yahi Sawal Karey
Khatoon Ne Apney Shohar Par Roob Jamaney Ke Lie
Cake Bana Kar Os Ke Saamne Pesh Kia
Shohar Ne Aik Tukrra Lia Aur Biwi Se Phoocha:
Kia Ye Tum Ne Khod Banaia Hay
Biwi:
Haa Q
Husband:
Bohut Khoob Tum Ne Is Cake May Kia Kia Daala Hay
Wife: Bohut Si Cheezey Lekin Tum Ye Kio Phoch Rahey Ho
Wife: Is Lie Ke Shayed
Doctor Bhi Mujh Se Yahi Sawal Karey
by Pak101.com (few years ago!) / 1041 views
Similar Jokes
Define, Biology and sociology?
.
.
.
If new born baby looks like his father it is
biology,
if he looks like his neighbor than it is called
sociology
by Mazhar Khan (few years ago!)
Larki k bap se pori larki mangni chahye
:
:
:
:
:
:
warna hath to ghabar bi mangta hai.
by Sabir shah (few years ago!)
Santa:-yaar banta kal mei biwi mere ek dost ke saath bhaag gayi.
Banta:-tujhko to bahot yaad aati hogi uski ,phir?
Santa:-haan yaar …bahot achcha dost tha mera.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pati Ghar Aate Hi Kalpata Hua Biwi Se Bola
Pati: “Tere Baap Ki Ungli Karne Ki Aadat Gayi Nahi?”
Patni Hairani Se: “Kyun, Ab Kya Hua?”
Pati: “Aaj Phir Se Pooch Rahe The, Meri Beti Se Shaadi Karke Khush To Ho Na“
by Pak101.com (few years ago!)
A phatan joined Army & was given a Gun.
Phatan: Sir, is ki naali apni taraf rakhun ya dushman ki taraf?
Major: kisi bhi taraf rakh le faida mulk ka hi ho ga
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Beewi nai sarhi keliey zid ker rahee thee. Mian ney samjhaya, “Naik bakht, tumhari almari sarhion sey bhari pari hey, yoonhi khamkhwa paisey zaya kerney ka kia faida”
Biwi boli: Woh to sab ki sab mohalley walon ney dekh rakhee hein
Acha! Mian ney kaha, phir aisa kertey hein, mohalla badal letey hein
by Tanveer Hussain (few years ago!)
1 admi ka gala kharab ho gya tow raat ko 3 bajy doctor k ghar gya bell di ore dard ki waja sy ahista sy bola doctor sahab hein???
doctor ki b.v ny b us sy ahista sy kaha ni hn aa jao!!!!
by sarmad abbas (few years ago!)
Aaj kal ki ladkiyon ka dress..:p
.
.
.
.
Yahan se less
vahan se less
kabi sleevless to
kabi backles ;) :p
.
.
Aur koi ladka ghoor ke dekhe
to kehti hain..
.
"SAALA KUTTA KAMINA CHARACTER-LESS..
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Which computer do u have?
Boy: I have a computer with intel core i7
processor at 3.3 ghz, windows 7, 64 bit, 8gb ram
& nvidia gtx 560 graphics card.
Boy: which computer do YOU have???
Girl: A PINK ONE !!
What to say now. :P'
by Abdul Sami (few years ago!)
Santa: Tere result da ki banya?
Pappu: Miss kendi aey es class wich ik saal hor laggay ga?
Santa: Saal pavain 2,3 lag jawan par fail na hovin mera puttar.
by Pak101.com (few years ago!)