har Taraf Padhai ka saya hai.
har Taraf Padhai ka saya hai...
Har paper me zero aya hai...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Hum to yuhi chale jate h bina muh dhoye exam dene, aur log kehte hai
"saala raat bhar padh ke kya aaya
hai":
by Pak101.com (few years ago!) / 932 views
Similar Jokes
Mariz-Dr. sahab Mujhe bimari h,Mai baat ko kehne
K bad bhool jata hu
Or 1dum gali de deta hu
Doc.=Ye bimari kb se h
M=kon c bimari Kamrne, kutte
by Pak101.com (few years ago!)
Wats d height of hope??
It is: sittin in d exam hall,
holdin d question paper in hand
n tellin ur self
"dude,dnt worry.
Exams wil get postponed!"
by @irha@ (few years ago!)
Pathan:College Ki Ladki se Bola
I love U!
Ab Tum Mujhe Bolo
Girl:Mai Abhi Ja K sir Ko Bolti Hun
Pathan: pagal ki buchi sir Ko Mt Bol Unki Shadi Ho Gai hai.:
by Mazhar Khan (few years ago!)
Tom-Papa Mai Kal School Nai Jaunga Papa-Q Beta?
Tom-Aj School Me Hamara Wazan Kiya Gya
Papa-To Kya Hua?
TOm-Aaj Wazan Kiya Hai Kal Bech Diya To?
by Pak101.com (few years ago!)
Wapda walon se hamain itni Muhabat hai faraz,
.
.
.
Agar wo rooth jaye to hame Neend nahi ati
.
.
Yaar ye light kab aye gi…..
by Pak101.com (few years ago!)
Son: Abba idher aa
Mother: Aise nahi boltey beta,
daddy ko izat k saath bulate hain,
Son: Abba izzat k saath idher aaja.
by Pak101.com (few years ago!)
A New Born Baby Ask To Nurse: “Can I Use Your Mobile Phone?”
Nurse: “Why?”
Baby: “Actually I Want To Tell The God I Am Land Safely To The Earth, Now Arrange A Girlfriend For Me And Dont Forget To SMS Me Her Address“
by Pak101.com (few years ago!)
1 din bandar bola: Maa meri dulhan kon he plz meri shaadi karwaado
Maa boli: dekh teri dulhan SmS parh rahi he.
Agar parh k muskrae to shaadi paki…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Santa: My Doctor Told Me To Drink Carrot Juice After A Hot Bath 2 Cure My Cold.
Banta: Does It Work ?
Santa: I Don’t Know, I Can Never Finish Drinking d Hot Bath...
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar : What is the name of your car ?
Lady : I forgot the name, but is starts with “T”.
Sardar : Oye Kamaal ki gaadi hai, Tea se start hoti hai. Hamaara gaadi petrol se start hoti hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)