Beta vs baap
Aik sudent ne hostel se apny baap ko khat likha
no money
_
no funn
_
your son
baap ne jawab me likha
how sad
_
very bad
your dad
by Sabir shah (few years ago!) / 824 views
Similar Jokes
Patient to the doctor, 'Whenever i drink coffee, i have this sharp, excruciating pain.''
Try to remember to remove the spoon from the cup before drinking,'
by Pak101.com (few years ago!)
Policeman:Madam is Pool me nahana mana hai.
Lady:Jab main Kapde Utar rahi thi tab kyo nahi
Bataya.
Policeman:Pabandi Nahane pe hai Kapde utarne pe
nahi.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Teacher: "I killed a person" convert this sentence into future tense.
Student: The future tense is "You will go to jail".
by Tanveer Hussain (few years ago!)
One day a pathan was thinking about a matter.
He thought again and again.
He fainted with the burden of thought.
What he was thinking?
He was thinking
If my sister has two brothers then why I have one.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father: Beta Maths mai kion Fail hogaye?
Kid: Teacher kehta hai 6+4 = 10
Aglay din kehta hai 5+5 = 10
Phir kehta hai 8+2 = 10
Wo khud confuse hain tu mujhe kia Pass karaingy
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Intelligent Pathan
Aik Pathan Rozana Cycle pe Rait ki Bori rakh k Border se guzrta tha,
Police uski Checking krti to Bori me se Rait k siwa kuch na nikalta,
Ek Din Police wale ne Pathan se pucha k tum Smuggling kis Cheez ki krte ho!
Pathan bola: CYCLE ki , O teri khair, Ena Inteligent Pathan.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Santa meets his friend Banta
Santa : A & B, A & B, A & B, A & B, A & B…!
Banta : Oye, Iska Matlab ?
Santa : Kuch Nahin Yaar, I Mean Long Time No C..!
by khalid hussain (few years ago!)
A pathan said to his friend:
“mujhy smajh nahi aati k logmaheena maheena kaisy nhi nahatay?
Mujhy to 28vein din kharish hona shuru ho jati hai
by hearthackervsgirls (few years ago!)
kid..in english class
Me sleep wid dad last nyt..
madam(correcting)-nhi beta, I slept wid dad last nyt..
.
.
.
.
kid-mai toh so gya tha,ap mere sone k baad aayi hongi....:p:O:D
hahahahahahahah
by Pak101.com (few years ago!)
On first night after marriage
.
.
Wife : Mujhe ghabrahat ho rahi
hai.
.
.
Husband : I thinK because this is
your first night.
.
.
.
.
.
Wife : No, no.. Actually it is first time in night…:p
Samajhdaar Log agye forward karain
Baki pogo dekho..
by Mazhar Khan (few years ago!)