Pathan

Common Sense
Pathan aur Sardar paani peenay gai, glass ulta para hua tha
Sardar: Khan Sahab iska to moo hi band hai.
Pathan: Haan yar yeh to neechay se b toota hua hai…

by Haris abbas Qureshi (few years ago!) / 1037 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

pathan new york gaya

Pathan New York Gaya
Wahan Aik Building Mein Aag Lagi Dekhi Tou Kaha
Tm Log Neechey Kood Jao Mein Pehelwan Hon Pakar Longa Pehle Aik ßacha
Gira Usne Pakar Liya Phir Aik Admi Gira Usse ß Pakar Liya Phir Aik
Kala Admi Kooda Tou Pathan Nai Chor Diya 0r Kaha ...
.
Oye
Jali Huyi Lashen Mat Phenko !!!

by Abdul Hannan (few years ago!)
Masti Bhari Andaz

Height of Over Smartness! College Boy Ne Larki se Poocha: Tumhara Naam Kya Hai? Girl: Mujhe Sab

Behan Kehte Hain. . . . Boy: Aur Mujhe Sab Behnoi Kehte Hain.

by Pak101.com (few years ago!)
pathan aur 20 rupay

Pathan: Aj Me Bus Ke Peache Ghar Tak Bhagta Huwa Aya Ho
Or Kirye Ke 20 Rupe B Bacha Lie.

2sra Pathan:
Tum Bhut Bewakoof Ho Rikshe Ke Peache Bhagte
To 80 Rupe Bach Jate.

by Abdul Hannan (few years ago!)
pathan to aunti misbah

Pathan: Dr. ne kha hai k muje blood pressure hai Jis ki vaja se muje heart attack b ho sakta hy.

Anti Misba: App ko heart Attack nhi aa skta.

Pathan: Kyu?

Anti Misba: Wo es lye k app Pathar dil hai.

by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy to his mom

Boy to his mom:"Mumma mai kaise paida hua.. ??
.
Mom:"Maine 1 bartan me mitti daal kar rakh di,
kuch din baad usme se tum mujhe mile..
.
Bache ne aisa hi kiya..
Ab kuch din baad usne jakar dekhato usme 1 mendak tha..
.
.
Bacha:"gusse se dil to karta hai ke Saale..
tujhe goli mar du, par kya karu ??
Aulad hai tu meri :D

by Pak101.com (few years ago!)
wife gladly speaks

“What a pleasant surprise.. You came home early”
Wife speaks so gladly.
I was forced to do it. I have to obey what my
boss told me to do. He ordered: “GO TO HELL”

by A. Sami (few years ago!)
5 rupy jurmana

Ek pagal ne ek aadmi ko thaper maara.
Dono ko adalat mein le jaya gaya to judge ne pagal ko saza sunayi k tum 5 rupay jurmana adda karoge.
Pagal ne 10 rupay de kar ek thappar judge ko bhi maar diya.
Aur kaha.
"Dono 5..5 rupay le lo.
Mere paas khullay nahi hain.

by Abdul Basit (few years ago!)
Aik sawal ka jawab

Ragging ke waqt ladko ne 1 ladki se kaha,1 sawal
ka jawab do-patna kahan par hai?
ladki-bihar mein
boys-yahin pat jao itne dur jaane ki kya jarurat
hai..

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Boys Ka Common Sense

Chinki Ek Bar Group Mein Apni Saheliyo Ko Bata Rahi Thi.

Chinki: “Boys Ka Common Sense Zero Hota Hai”

Group Mein Bethi Baki Ladkiyo Ne Hairani Se Puchha: “Wo Kaise ?”

Chinki: “Gents Toilet Mein Likh Kar Aayenge Priya I Love You, Ab Kya Priya Waha Padhne Jayegi“

by Pak101.com (few years ago!)
Phatan ki English

Pathan Galti Se News Paper Ka Sub-Editor Ban
Gia. Usne Aik Khabar Ki Headline Ye Di:
"BIWI MEIN DHAMAKA...!"
Cheif Editor: Yeh Tum Ne Headline Kia Di Hai?
Pathan: Sir Mene Khabar Ko Asan Alfaz Mein Likha
Hai.
Cheif Editor: Acha Asal Khabar Kia Thi?
Pathan: "MIAAN WALI MEIN DHAMAKA"

by Tanveer Hussain (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook