Sub se dua ki apeel
1 larki jis k umer 18 year hai bahut pyari hai wo bechari GHQ hospital I.c.u ward me
nurse hai dua karen wo mujh se set ho jae .
by Sabir shah (few years ago!) / 898 views
Similar Jokes
Boy1: Meet my Wife Tina
Boy2: Oh! I know her
Boy1: How?
Boy2: V were caught sleeping 2gethr
Boy1: Wat da hell ?
Boy2: during lecture In Physics class YAAR:-P
by Pak101.com (few years ago!)
Rs. 1000 To Bikhari
Mallika arrived at a Railway Station for a shooting.
Bhikhari: Behanji 1 rupiya dedo. Malika gave him
1000 Rs. Secretary: Why u gave him 1000 Rs..?
Malika: Pehli bar kisine behan kaha!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Interviewer : When Is Your Birthday
Sardar : 13th Oct
Interviewer : Which Year ?
Sardar : Oye Ullu Ke Patte
Every Year
by Pak101.com (few years ago!)
A pathan child was weeping. Teacher asked what happened.
Child replied, “Our school bell has broken.”
Teacher said, “Why r u weeping?”
Child replied,” How school will off now?”
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan Marte Wqt Doctor Se:
Doctor Sahb Hm Apna Dimagh Donate Krna Chahta Hai.
Doctor:
Aap Aaram Se Mar Jaein Agr Hoga To Hm Nikaal Lein Ge :-)
by Pak101.com (few years ago!)
Making Improvements “Grandpa, did God make you?” “Yes.” “Did he make me?” “Yes.” “I guess He’s doing better work now.” ...
by Mazhar Khan (few years ago!)
Raju Ek Din Shyam Se Puchta Hai.
Raju: "Ek Over Mein Kitni Ball Fenki Jati Hai?"
Shyam: "6 Ball"
Raju: "Galat, Ek Over Mein Ek Hi Ball 6 Baar Fenki Jati Hai"
Kamyaab Nahi, Kabil Bano
by Pak101.com (few years ago!)
Do U drink?" Girl's father inquired of his prospective Son-in-Law.
Son in law: 1st tell me whether it is a question or an invitation...
by Pak101.com (few years ago!)
2 machachar bike par ja rahe the tabhi hathi ne lift mangi
.
.
.
.
to ek machchar khada ho kar bola dekh le phir teri maa bolengi ke lafango ke sath ghum raha hain
by Pak101.com (few years ago!)
Wife: main driver ko nokri se nikaal rahi hun kyun k aj main doosri bar marte marte bachi hun.
Husbnd: Begum isy ek aur moka do. :-)
by Abdul Sami (few years ago!)