Husband : Agar Mai marr gaya
Husband : Agar Mai marr gaya tohtum dusri shaadi
karogi??
Wife : Nahin, Mai apni behen ke saath poori zindagi
reh lungi
Wife : Agar Mai marr gayi toh tum dusri shaadi
karoge??
Husband : Mai bhi tumari behen ke saath poori
zindagi rehlunga :
by Pak101.com (few years ago!) / 1211 views
Similar Jokes
santa bar bar apni windows ka
Pasword bhool jata tha.
Ek baar usne socha
Mein apni windows ka Password kya rakhu jo kabhi na bhulu.
Usne password rakha INCORRECT
Ab jab bhi wo ghalat pasword enter karta
Computer usey khud bata deta
“Your pasword is Incorrect”
Santa Rocked. Computer Shocked…
Oye Balle Balle
by Pak101.com (few years ago!)
Aik pathan apnay shoulder pe Tota betha k ja rha tha.
Paas aik banday ne pucha ye kon sa janwar ha?
Tota bola PATHAN.
by Abdul Hannan (few years ago!)
Bhikhari: Sahib ik rupaiya de do.
Sahib: Kal anna.
Funny Bhikhari: Iss kal kal ke chakkar mein iss
colony mein mere lakhon rupaiye fasse hue hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Tom-Papa Mai Kal School Nai Jaunga
Papa-Q Beta?
Tom-Aj School Me Hamara Wazan Kiya Gya
Papa-To Kya Hua?
TOm-Aaj Wazan Kiya Hai Kal Bech Diya To?
by Pak101.com (few years ago!)
Nice Comments
For ” LOVE ”
Mohabat Aankh
Se Nahi DiL Se Dekhti Hai (Shakspear)
Jo Bar Bar
Mohabat Krte Hain
Wo Mohabat Krna Nahi Janty
(Ghalib)
Mohabat Wo Kheel Hai Jis Main Aqal Haar Jati Hai
(Hitler)
DiL Ki Hazar
Aankhen Hoti Hain
Magar Wo Mehboob
K Aib Ko Nahi Dekh Sakti
(BULLEY SHAH)
Muhabat mat karna kyun k main bhi muhabat ki wajah se badnaam howi hun
(MUNNI).
by Mazhar Khan (few years ago!)
A depressed person got connected 2 a call center in Pakistan.He said he was on the verge of suicide.They got excited and askd...Can u fly a plane...?!--
by Pak101.com (few years ago!)
Girl:Kya kr rahe ho
Boy:Makhiya mar rha hu
G:Kitni mari
B:3male 2 female
G:Kese pata?
B:3 Beer bottle pe the aur 2 Phone se chipki thi.
by Pak101.com (few years ago!)
Maalik: arey, tune 500 saal puraani ghadi thod dee hai.
naukar: bach gaya saab, main to samjha yeh nayaa hai
by Pak101.com (few years ago!)
GOLU-Doc. Mujhe aisa lagta hai jaise mere kaan me koi Gunguna Rahe Hai
Doc.-Aisa Kb Lagta Hai
GOLU-Jb mai kaan me headphone laga ke song sunta hu
by Pak101.com (few years ago!)
Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa-Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya Nain-Matkka K Liye
by Pak101.com (few years ago!)