Comments On Love

Nice Comments
For ” LOVE ”

Mohabat Aankh
Se Nahi DiL Se Dekhti Hai (Shakspear)

Jo Bar Bar
Mohabat Krte Hain
Wo Mohabat Krna Nahi Janty
(Ghalib)

Mohabat Wo Kheel Hai Jis Main Aqal Haar Jati Hai
(Hitler)

DiL Ki Hazar
Aankhen Hoti Hain
Magar Wo Mehboob
K Aib Ko Nahi Dekh Sakti
(BULLEY SHAH)

Muhabat mat karna kyun k main bhi muhabat ki wajah se badnaam howi hun
(MUNNI).

by Mazhar Khan (few years ago!) / 1002 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Customer Se Tameez

Tution sir: Abey Gadhe Home Work Kyun Nahi Karta Tu?

New Age Student:
Tameez Se Baat Kar Saale,

Customer Se Aise Baat Karte Hain Kya? :-)

by Pak101.com (few years ago!)
Principal: Agar koi ladka

Principal: Agar koi ladka girl's hostel me paya gaya, to usko pehli bar Rs 300 fine lagega, dusri bar 500 aur teesri bar Rs 800 fine lagega.

Mr Funny: Monthly pass ka kya lega, mamu?

by Pak101.com (few years ago!)
Apka kutta to sher

SANTA ~Apka kutta to sher jaisa dikhta hai kya khilate ho ise,..?

BANTA ~abe wo sher hi hai saala PYAAR-WYAAR k chakkar me kutte jaisa dikhne laga hai.

by Mazhar Khan (few years ago!)
Papu:"Mujhe Dog Food lena hai

Papu:"Mujhe Dog Food lena hai..
.
.
SALES GIRL:"Kya apke pas Kutta
hai.. ??
. Papt:"Ha ghar pe hai..
.
SALES GIRL:"Sorry! Store policy
hai ke zarurat dekh kar item
sale karo..
. NEXT DAY papu:"Mujhe Cat Food
lena hai
.
SALES GIRL:"Sorry Sir pehle Billi
la ke dekhao..
. 3 din bad Papu bag le ke store
aya aur bola:"Bag me hath dal
ke sabot dekh lo..
.
SALES GIRL hath dal ke boli:"Koi
Garm, Geeli aur Mulayum cheez hai Kya hai..??
.
Papu:"Ye meri Potty hai, aur
mujhe aaj
"TOILET PAPER" lena hai.

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor to Female

Doctor to Female : Kya aap delivery ke time baache ke pita ko
apne paas dekhna chahenge?
Female : Nahi, unhe mere pati pasand nahi karte!!!

by Pak101.com (few years ago!)
chilka nzar nhi aya jo

.
DR: Ap ko kele ka chilka nzar nhi aya jo ap phisal gae?

SARDAR: Me to peair rakh k dekh rha tha k chilke me kela to nahi hai !

by Mazhar Khan (few years ago!)
Girfriend : Agar Tumne mujhe

Girfriend : Agar Tumne mujhe phone nai kiya to mai Roti nai Khaugi

Boyfriend : Sachi Jaan ??
..
..
... ..
..
..
..
..
..
..

Girlfriend : Mai Sirf Ice-cream,Burgar Khakar Gujara Kar Lungi :D :D :D

by Pak101.com (few years ago!)
Aag Per Qabu

Aik Haseen-o-Jameel Adaakara Ke Ghar Aag Lag Gaee

Aag Par Qabu Panay Main 10 Minut Lagay

Aur Aag Bujhany Walon Per Qabu Panay Main 40 Minute Lagay

by Pak101.com (few years ago!)
Pathan

pathan to dukandar:give me blackbulb du
pathan to dukandar:give me blackbulb
dukandar:what is black bulb
pathan:ullu ke pathe jab rat ko andhera hota hai to hum roshni wala bulb istamal kartay hain mujhe ab andhere wala bulb chahiye takay sabah mein sunay ke liye andhera kar sakoon

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
900 chuhay kha k bili

Teacher Fill in the blank 900 chuhay kha k bili ______chali.

Sardar 900 chuhay kha k bili holi holi chali.

Teacher oye tenu pata nei eda ki jawab ay?

Sardar Me tuhada lehaaz rakhya A tusi mere master ho

Nei te 900 chuhay kha k te bili hil v nei sakdi ! ! !

Me te fer v holi holi tor diti Ay…

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

A Young Naval Student

Due To Rain No Match

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook