Teri Cow Ki 1 Ankh
Customer-Teri Cow Ki 1 Ankh Kharab Hai, Fir Bhi Tu
25,000 Mang Rha He.
Santa-Tuze Cow Dudh Pine K Liye Leni Hai Ya Nain-Matkka K Liye
by Pak101.com (few years ago!) / 1008 views
Similar Jokes
Santa: Tumhe kyu arrest kiya gayaa hai?
banta: maine 50 rupaye ka chillar diya. isliye.
santa: usme kya galti hai?
banta: maine chillar mein do 25 rupaye ka note
diyaa tha :-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police:Bibi Ap Bht Bahadur Hain,Ap Ne Dakoo Ko
Bohat Mara.
Lady:Mujhy Kya Pata Tha k Wo Bechara Dakoo Hay,
MeiN To Samjhi K Mera Shohar Dair Sy Ghar aya
hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Charsi Qabristan me Churs P rha tha.
Police: Kya kr rhe ho ?
Chrsi: Abu k lia Dua.
Police: Ye to Bache ki Qabr hy.
Chrsi: Abu Bachpan me hi mrgye thy.
by Mazhar Khan (few years ago!)
1 admi 2 Cigarettes pee raha tha
BV: 2 Cigarette Q pee rahe ho?
Admi: dost ki yad aa rahi hy, 1 meri aur 1 mere dost ki
kuch din baad admi 1 Cigarette pee raha tha.
BV: Dost ko bhool gaye kya?
Admi: Nhi bewaqoof, mene Cigarette peena chorr di hy ab sirf dost ki pee raha hon.
by Pak101.com (few years ago!)
Warning To Shoplifters: Anyone Caught Sh
Warning To Shoplifters: Anyone Caught Shoplifting Will Be Beaten, Gagged, Whipped And Tortured. Any Survivors Will Be Prosecuted To The Full Extent Of The Law.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Wife: Me tumhari yaad me 15 Din me hi aadhi mar gai ho..Mujhe leyne kab aarahe ho..?
Husband: 15 Din Baad..!
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardarji is buying a TV"Do you have colour TVs?"
"Sure."
"Give me a green one, please."
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Girlfriend: I can't marry you. I am one year elder to you.
Boyfriend: Very Good, I love you so much that I can wait for you for one year.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa Invested 2 Lakhs
In A Business And Suffered Huge Losses
Do U Know What The Business Was?
He Opened A Saloon In Punjab!
by Pak101.com (few years ago!)
Santa: Mujhe kamjori mehsoos ho rahi hai
Banta: Tum bharpoor desi ghee khao 1- 2 din baad
Banta: ab kaise ho
Santa: Waise hi hoon, Bharpoor Brand ka koi ghee aata hi nahi
by Pak101.com (few years ago!)