Laakhon Rupaye Fasse Hue Hai
Bhikhari: Sahib ik rupaiya de do.
Sahib: Kal anna.
Funny Bhikhari: Iss kal kal ke chakkar mein iss
colony mein mere lakhon rupaiye fasse hue hai!
by Tanveer Hussain (few years ago!) / 841 views
Similar Jokes
Doctors after operation and students
after exams have same thing to say
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
hum kuch nhi keh saktay ap bas dua karen.
by Pak101.com (few years ago!)
Ek Kutta Diwar Pe Toilet kar Raha Tha Ki,
Tabhi Diwaar Gir Gayi Aur Kutta Marr Gaya,
Tabi Se Kutton Ne Decied KiyaKe
“ Susu Karte Waqt Ek Taang Se Diwaar Ko Sahara Diya Karenge “
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher: Wo Kon C Cheez Hay
Jo Insan Ke Izzat Ko Mazbooti
Say Jakray Rakhti Hay?
Sardar Je:
MISS
“NARRA”
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor 2 Injured Patient:
Jab Car Ek Lady Chala Rahi
Thi To Tumko Road Se Door
Chalna Chahye Tha!!
Patient:
Konsi Road?
Main To KHAIT ME LOTA LE K
BETHA THA..
by Pak101.com (few years ago!)
Pathan 1st Time Jahaz Pe Baitha:
.
Jesy hi Jahaz ka Agla Tyre Ooper Utha, Tu Pathan Pilot ko Maarny Laga.
.
Aur Bola:
.
Mai Pehlay He Dara Huwa Hon
.
Aur
.
Tum Wheeling Kar Rahy Ho. …
by Mohammad Ali (few years ago!)
At a local coffee bar, a young woman was expounding on her idea of the perfect mate to some of her friends.
"The man I marry must be a shining light amongst company. He must be musical. Tell jokes. Sing. Entertain. And stay home at night!"
A lady at a nearby table overheard this and spoke up, "Girl, if that's all you want, get a TV!"
by Pak101.com (few years ago!)
GF-Mai Kisi Or Se shadi kar rahi hu
Muje Bhul Jao
BF-Na Tere Aane ki khushi
Na tere jane ka Gum
Ja Behan Ja Aj Se Tera Kissa Bhi Khatam.
by Pak101.com (few years ago!)
1 Bachcha road pe kutta
lekar ja
raha tha
Police wala(haste huye)
Beta
apne bhai ko lekar kaha
ja rahe
ho
Bachcha-police me
bharti
karwane
by hearthackervsgirls (few years ago!)
4 boys on bike...
Police:- triple riding is
banned aur tum 4 baithe
ho??
Boys shocked... look behind..
.and says:- saalo 5wa kaha
gir gya...?
by Pak101.com (few years ago!)
Sardar proposed a girl……
Girl said am 1 yr elder to u…….
Sardar said Oye no problem
soniye I’ll marry u next year.
by tanveer hussain (few years ago!)