1 Dafa 1 Chor Ne Apni Mangetar Ko
1 Dafa 1 Chor Ne Apni Mangetar Ko Sonay Ka Set
Dia.
Mangetar Ne Khush Ho K Pocha Is Ki Keemat Kia H
Chor:Teen Sal ki Qaid
by Pak101.com (few years ago!) / 1030 views
Similar Jokes
Santa to bill Gates:
Tusi bade pagal ho!
Gates: Why?
Santa: surname Gates rakha hai. Or business
WINDOWS da
karde ho ji.?
by Tanveer Hussain (few years ago!)
A Sardarji, very proud of his humour used to say
to his wife leaving for the office : `Good bye Char
Bacchon ki Maa` .
One day his wife fed up of this answered : ` Bye
Bye, Doo Bacchon Ke Baap`.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Girl: Aj meri dil ka operation hai.
Boy: pata haiGirl: I love u
Boy: mai b b0ht pyar krta hun tumse.
Operation k bad jab larki ko hosh aya To sirf uska baap khara tha.
Girl: wo kahan hai ?
Father: tumhe ni pata tumhe dil
kisne dia ?
Girl: what ? Or zor zor se r0ne lagi.
Father: mazak kar raha hun
Kamina Bahar Samose Kha raha hai...
by Pak101.com (few years ago!)
Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . .
Teacher:- Translate This Punjabi Sentence Into English . .
Ethay Tey Anni Peyi Hoyi Aey.
.
.
.
Sardar: A Blind Girl Is sleeping here ! ;
by Mohammad Ali (few years ago!)
Santa Banta ki khub pitai hui. Dono kisi Birthday
Party me muft ka khana khate hue pakde gye the
Kehne lage- Hum ladki walo ki taraf se he...
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek shikari jungle mein rasta bhool gaya. Kai din tak jungle mein bhatakta raha. Aakhir us ney ek aarzi jhonpra banaya or us mein rehna shuru ker diya.
Kuch din baad usey tez bukhaar ho gaya. Us ki talash keliey redcross waley nikley or kuch din baad us ki jhonpri key paas pohanch gyey jis key ander woh sahab bukhaar sey nidhaal, or marney key qareeb they.
Redcross walon ney darwaza khatkaya. Ander sey murda si awaz aai, kon hey?
“Ham red cross waley hein”
Shikari bola: Khuda keliey yahan to meri jaan chor do. Mei ney apney daftar mein chanda dey diya tha. Ab mein darwaza khol ker dobara tumharey phandey mein nahi phansoon ga.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Ek aadmi ne ek gawar naukar rakh liya aur usse samjhaya ki kissi ke naam lene se pahle JEE laga diya kare.
Thori der baad naukar bhagta hua aya aur bola…
Sahebji, sahebji kutte’ji’ ne murgi’ji’ ko pakar liya hai
by Pak101.com (few years ago!)
Height of Shock
Maalkin – kya hoa tum 3 din kaam pe nahi ayi ?
Kaam wali – Mem saab maine to facebook pe status update kardia tha ke … ” Going to gaaon for 2 days ”
aapke husband ne comment b kia tha
” have a safe trip, come so0n honey ” :-P
by Mazhar Khan (few years ago!)
Maa:Apne Janmdin Par Kisko Bulana Chahte Ho?
Pappu:Dadaji ,Mamaji, Chachaji Ko.
Akhir Gift Aur Rupaye 2 Inhi Logo Se Milenge...
by Pak101.com (few years ago!)
A teacher teaching ALJEBRA:
If x=y & y=z then
it means x=z.
Give an exmple.
STUDENT:
Sir,
i Love u & u love ur daughter,
it means i love ur daughter...!
by Pak101.com (few years ago!)