KG vs UNI*
KG vs UNI*
*k.G=pencil,rubber, sharpener, scale…….
*UNI:Ek balpen wo b frnds se cheena hua:-)
…
*k.G: class me enter h0ny se phly Ma’am may i come….
*UNI:bina btae he mobile kan se lga k cls se bhr:-P
*k.g: bag me hr sbjct ki buk & copy…..
*UNI: yar aik paper to phar
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 865 views
Similar Jokes
Un-married hone ka sab se bara faida kya hai ??
.
.
Think
.
.
.
.
.
.
Haar mani?
.
.
.
.
Ok i tell u
.
.
.
.
Aap Bed k dono taraf se utar sakte hain.
by Abdul Sami (few years ago!)
5 pathan aur 1 Behari Helicopter ki Rasi sy latky Huy thy,
.
Pilot ny kaha Load ziyada hy 1 fard ko Koodna hoga,
.
Ye sun kar Behari ny kaha K Rasi ko Chorny ki Qurbani me deta hun!
Taaliyan
Ye sun kar saray PATHAN Taaliyan Bajane Lagy
Moral:
Jo na kate aari se.
Wo kte behari se.
by Pak101.com (few years ago!)
Husband Bivi Se: Pani Pila Do …
Bivi : Kya Pyaas Lagi Hai
Husband (Gussey se): ” Nahi ” Gala Check Karna Hai Kahin se “LEAK” to Nahi Hai
by tanveer hussain (few years ago!)
santa fouj me bharti hua....
2 Din bad jung shru ho gaiii.....
santa ki topi per goli lagi....
santa ne hathyaar phenk diye
aur chup kar bola .. " Aqalmand ke liye ishara kafi
hota hai
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Father: Why have you got less marks in History Paper"
.
Son: It is not my fault, they asked questions which had happened before I was born.
by inayat khan (few years ago!)
Ustad Fursat Fafte Haal Ji Apni Badnaseebi Ka Haal Kuch Is Tarha Sunate Hai
Apni Badnaseebi Ka Haal Kis-Kis Ko Sunaun, Aye Doston.
Girlfriend Ke Number Pe
Recharge Karane Gaya,
Aur Recharge Karne Wala Uska Bhai Nikla,
Haaye Mar Gaya, Bahut Maara Sale Ne,
Hat Jaao Yaaro Hospital Ja Raha Hoon.
by Pak101.com (few years ago!)
Santa=matlbi dost se bach kr raho. Banta=magr matlbe dost ka pta kaise chalega. Santa=simple,sare dosto ko msg karojo reply na de samjah lo wo hi matlbi hai.
by Pak101.com (few years ago!)
Banta was driving his car on d road. Traffic
inspector stopped him
B: I'm learning car driving
Insp: Without d instructor?
B: Correspondence Course
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Dr Sahab Plastic Surgery karvane me kitna kharcha ayega
Dr:5 lakh
Sardar: Agar 'Plastic' hum de to?
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Lalu to Rabri: Agar tum batao ki is bag ke andar kya hai, to sare eggs tumare, agar batao kitne eggs to 8 ke 8 tumare, aur agar tum bata do ke ande kiske hain to vo murgi bhi tumari.
Rabri: Lalu Ji, Koi hint do na?
by Pak101.com (few years ago!)