Mera abbu tume both psandKrte hy
Girl:Mera abbu tume both psandKrte hy.
Phatan:Shrmate hove
“Pr hum shadi tum sehe kre ga”
by hearthackervsgirls (few years ago!) / 887 views
Similar Jokes
William Shakespeare
A peace is of the nature of a conquest; for then both parties nobly are subdued, and neither party loser.
by Abdul Sami (few years ago!)
Ek Bachey Ko Exam Me Koi Sawal Nahi Aata Tha
Bachey Ne Hr Ques K Neche
|||||||||||||||
....
.
.
.
.
.
.
.
.
Es Tarha Ki Lines Laga Kar Neche Likh Diya.
Scratch Kar K Answer Parh Lo.
by Pak101.com (few years ago!)
Nya sipahi(inspector se): Sir,ye bilkul galat haiki mein us chor se der gaya tha
Inspector: To tum us gaadi ke piche kyun chupe the?
Nya sipahi: Ji weh to mein kutta dekh kar chupa tha
by Pak101.com (few years ago!)
Agar dil ka naam Anda(egg) hota toh films ka naam is tarha hote..
Ye Anda aapka hua Hum Anda de chuke sanam,
Hum aapke Ande main rehte hain,
Ande wale dulhaniya le jayenge..
by Pak101.com (few years ago!)
Santa! Ik sawal ka jawab to do,
WO konsi ungli hay jis mein haddi nahi hoti?
Pathan! Nahi pata?
Santa! Dastaney ki...
by Pak101.com (few years ago!)
Socho agar doctor film banate to title kya hota?
1. Kabhi khansi kabhi jukam
2. Kaho naa bukhar hai
3. TB no 1
4. Kal patient ho na ho
5. Hum blood de chuke sanam
by Pak101.com (few years ago!)
Girl Ask Sardarji:
“Will U Marry Me”
Sardar Ji Replied: No !!
Mai Shadi Sirf Apne Relatives Mai Kere Ga
Mama Ne Papa Se Ki Thi
Bhayya Ne Bhabhi Se Ki
Aur Mai Apni Biwi Se Karon Ga
by Pak101.com (few years ago!)
Oh my .œGOD.
oh my .œMOLA.
give me one .œTOYOTA COROLA.
a mobile .œNOKIA YA MOTROLA.
God i m alone in ur whole world.
So plz give me one GIRL friend who has age of
. SOLA .
But the girl should be
. HOT AND SHOLA .
by Mazhar Khan (few years ago!)
Santa sabji lene gya.
Sabji wala sbji pr pani chidk rha tha.
Santa intzar krta rha,
Jb kafi der ho gai to bola:-Agar ineh hosh aa gya ho to 1 kilo tol de...
by Pak101.com (few years ago!)
Husband : Jab mein aache clothes pehenkar bazaar jata hu to sabziwale
sabzi mehngi dete hai. Jab gande kapde pehenkar jata hu to saste.
Wife : Tum katora lekar jaya karo na, free me hi sabzi mil jayegi!
by Pak101.com (few years ago!)