aik billi dosray se..
aik bili ne dosri bili se kaha yaar tum ankhein band kr k kabotar kion kha rhi ho..??
dosri bili: kal maine apne malik se wada kia tha ka kabhi kisi kabotar ki taraf daikhongi bhi nhi bas aisi lye ankhein band kr k hi kha rhi hon.
by WAQAR (few years ago!) / 1123 views
Similar Jokes
Teacher: Tumhare Abbu ka kya naam hai?
Pathan: Google Khan
Teacher: yeh kaisa naam hua?
Pathan: hum jahan b hota hai, wo humko dhoond hi leta hai.
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar sent a SMS to his pregnant wife. Two seconds later a report came to his phone and he started dancing. The report said, "DELIVERED".
by nadeem (few years ago!)
Raat ko Santa P K lauta; Biwi ki daant se bchne k liye bdi si Kitab lekr pdhne lga
Biwi-P K aye ho?
Santa-Nahi To!
Biwi-Phir Suitcase khol kr kya bak2 kr rhe ho
by Pak101.com (few years ago!)
Beta: Papa apki shaadi ho gayi?
Papa: Haan.
Beta: Kis se hui?
Papa: Bewkuf teri mummy se..
Beta: Wah papa ghar me hi setting kar li.
by Pak101.com (few years ago!)
GIRL : I think the poorest people are the happiest. BOY : Then marry me and we'll be the happiest couple
by khalid hussain (few years ago!)
A guy walks into a post office one day to see a middle-aged, balding man standing at the counter methodically placing "Love" stamps on bright pink envelopes with hearts all over them. He then takes out a perfume bottle and starts spraying scent all over them. His curiosity gets the better of him and he goes up to the balding man and asks him what he's doing.
"I'm sending out 1,000 Valentine's Day cards signed, 'Guess who?'"
"But why?" asks the man.
"I'm a divorce lawyer."
by Pak101.com (few years ago!)
Patient: How much to have this tooth pulled?
Dentist: $100.00.
Patient: $100.00 for just a few minutes work?
Dentist: Well, I can extract it very slowly if you
like.
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Shaadi aur mobile
Shaadi aur mobile me kya similarity hai?
Sirf dimag me ek hi sooch aati hai ki,
Thode din aur ruk jata to naya model mil jata.
by Pak101.com (few years ago!)
India me bollywood hai
America me hollywood hai
to phir england me kya hai?
Guess
.
.
.
.
.
Collingwood..
by Pak101.com (few years ago!)
Ek pathan ka Bus mein ek Larki k paon k oopar paon aa gaya,
Pathan: I'm sorry.
Girl: Andhey ho kya ?
Ek Handsome boy ka b paon Larki k paon k oopar aa gaya,
Larka: I'm sorry.
Larki: It's ok, No problem
Pathan: (Ghussey mein) Q humara SORRY ka spellings galat tha kya ?
by Asif Raza Shah (few years ago!)