husband wife joke

Wife : had ur lunch.?
Husband : had ur lunch.?

Wife : i m asking you
Husband : i m asking you

Wife : u copying me.?
Husband : u copying me?

Wife : lets go shopping
Husband :Yes i had my lunch

by pinkey (few years ago!) / 1061 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

Qabristan main chars

Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police: Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi: Abu K Lia Dua.
Police: Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi: Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy.:-)

by Tanveer Hussain (few years ago!)
perfect log

Kuch log itne


Itne

Itne

Itne

Itne

"Perfect" hote hain k un k liye
Tareef k alfaz kam par jate hain
for Example

"Aap"

.
.
.

Mujhe hi dekh lain!! ;-)

by Abdul Hannan (few years ago!)
Tum Ro Kaun Rai Ho

Boy to Girl: Tum Ro Kaun Rai Ho
Girl : Mere Marks Bht Kam Aye Han
Boy : Kitne Aye Han
Girl: Sirf 90
Boy: BiBi Khuda ka Khauf Kro
Ennye Numbran Vich Te 3 Munddaye
Pass ho Jande Ne

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Classic Insult

Classic Insult :
.
AIEEE result declared..
Boy message his rank to his
Girlfriend..
..
.
.
.
.
.
Girl replied : Ye kya ? Naya number
liya hai kya ?

by Pak101.com (few years ago!)
Girl (in train)

Girl (in train) : can i sit here ?
Boy: its all urs :)
Girl : can i take some water?

Boy : my pleasure :)

Girl : Bhaiya agla station konsa hai ??
.
.
.
.
Boy :
Mere baap ne mere dimag me koi GPS fit nhi kiya
hai , jaldi seat khali ker mujhe neend a rahi hai

by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: motape ka sirf

Doctor: motape ka sirf aik he illaj ha k tum sirf aik he roti khaya karo

Patient: doctor sahib ye aik riti khane se phle khani ha ya bad men

by Pak101.com (few years ago!)
Kingfisher assistant

Kingfisher assistant:"sir
pichale 15 dino me ek bhi
bottle nahi biki..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vijay Malya:"jara engineering
college me phone lagao aur
pucho result kab
hai..:p :O :D :D

by Pak101.com (few years ago!)
Sardar

Patient to doctor: aap ki nurse boohat achi hai uss ka hath lagtey hi mein theek hoogaya
Doctor: says janta hoon thapper ki awaaz yahan taka ayi ha.

by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa ne 1 Intelligent sawal pucha

Santa ne 1 Intelligent sawal pucha,
or
Banta(Teacher)- bayhosh ho gaya!

Sawal tha...
BLACK is a color,
WHITE is a color
but,
BLACK & WHITE TV
is not a COLOR TV.
WHY?
WHY?

by Pak101.com (few years ago!)
sb Pagl dance kr rhe

Pagl khany me sb Pagl dance kr rhe thy 1 pagl khamosh betha tha
Doctr ne socha ye pagal thek ho gya hy
Doc:tm khamosh Q bethy ho?
Pagl:bewaquf main ‘Dulhan’ hon

by hearthackervsgirls (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Due To Rain No Match

Oh sundari

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook