husband wife joke
Wife : had ur lunch.?
Husband : had ur lunch.?
Wife : i m asking you
Husband : i m asking you
Wife : u copying me.?
Husband : u copying me?
Wife : lets go shopping
Husband :Yes i had my lunch
by pinkey (few years ago!) / 1061 views
Similar Jokes
Charsi Qabristan Me Churs P Rha Tha.
Police: Kya Kr Rhe Ho ?
Chrsi: Abu K Lia Dua.
Police: Ye To Bache Ki Qabr Hy.
Chrsi: Abu Bachpan Me Hi Mrgye Thy.:-)
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Kuch log itne
Itne
Itne
Itne
Itne
"Perfect" hote hain k un k liye
Tareef k alfaz kam par jate hain
for Example
"Aap"
.
.
.
Mujhe hi dekh lain!! ;-)
by Abdul Hannan (few years ago!)
Boy to Girl: Tum Ro Kaun Rai Ho
Girl : Mere Marks Bht Kam Aye Han
Boy : Kitne Aye Han
Girl: Sirf 90
Boy: BiBi Khuda ka Khauf Kro
Ennye Numbran Vich Te 3 Munddaye
Pass ho Jande Ne
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Classic Insult :
.
AIEEE result declared..
Boy message his rank to his
Girlfriend..
..
.
.
.
.
.
Girl replied : Ye kya ? Naya number
liya hai kya ?
by Pak101.com (few years ago!)
Girl (in train) : can i sit here ?
Boy: its all urs :)
Girl : can i take some water?
Boy : my pleasure :)
Girl : Bhaiya agla station konsa hai ??
.
.
.
.
Boy :
Mere baap ne mere dimag me koi GPS fit nhi kiya
hai , jaldi seat khali ker mujhe neend a rahi hai
by Pak101.com (few years ago!)
Doctor: motape ka sirf aik he illaj ha k tum sirf aik he roti khaya karo
Patient: doctor sahib ye aik riti khane se phle khani ha ya bad men
by Pak101.com (few years ago!)
Kingfisher assistant:"sir
pichale 15 dino me ek bhi
bottle nahi biki..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Vijay Malya:"jara engineering
college me phone lagao aur
pucho result kab
hai..:p :O :D :D
by Pak101.com (few years ago!)
Patient to doctor: aap ki nurse boohat achi hai uss ka hath lagtey hi mein theek hoogaya
Doctor: says janta hoon thapper ki awaaz yahan taka ayi ha.
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Santa ne 1 Intelligent sawal pucha,
or
Banta(Teacher)- bayhosh ho gaya!
Sawal tha...
BLACK is a color,
WHITE is a color
but,
BLACK & WHITE TV
is not a COLOR TV.
WHY?
WHY?
by Pak101.com (few years ago!)
Pagl khany me sb Pagl dance kr rhe thy 1 pagl khamosh betha tha
Doctr ne socha ye pagal thek ho gya hy
Doc:tm khamosh Q bethy ho?
Pagl:bewaquf main ‘Dulhan’ hon
by hearthackervsgirls (few years ago!)