SANTA-Bhiga sa lagta h
SANTA-Bhiga sa lagta h Alam mujhe
Bhigi si lagti h subah mujhe
Bhiga lag raha h sara jaha mujhe
BANTA-uth sale,bistar pr susu kr dia h tune.
by Pak101.com (few years ago!) / 929 views
Similar Jokes
Santa : Cheel ko English main Kya Kehte Hain.
Banta : Eagle
Santa : Agar cheel bimar ho jaye to? Banta : Illeagal...
by Pak101.com (few years ago!)
Girl: Will u marry me?
Santa: No, humare yahan shaadi sirf relatives mein hi hoti hai. Mummy ne Papa se, Didi ne Jijaji se aur Bhaiya ne Bhabhi se .
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Sardar In Computer Exam
Sardar In Computer Exam
Examiner
“What is Microsoft Excel?”
sardar: “It is a new brand of Surf Excel to clean the computer:-P
by Haris abbas Qureshi (few years ago!)
Pathan: Aaj mai bus ke peche bhagty howe ghar tak
aya hon, owr karaye ke 20 rupey bhi bacha leye.
.
2nd Pathan: Tum boht bewakof ho, Rekshe ke peche
bhagty tu 80 rupey bach jaty
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan: Khudkushi per taqreer kar raha tha.
Jazbati ho kar kehne laga,
Khudkushi Haram hai,
Zulm hai,
Gunah hai,
Is se behter hai ke insan apne aap ko Goli maar de...
by hearthackervsgirls (few years ago!)
Teacher: Agar 2 peepal ke darakhton ko ek rassi se baandh diya jaye to us rassi ko kiya kahenge?
Student : Us rassi ko kahenge “NOKIA- Connecting Peepal"
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Pathan “Mazar” Pe Bomb Rakhte Hoy Pakra Gya.
Logo Ne Bht Maara 0r Pocha Aisa Q Kia.?
PTHAN ko Kuch Smaj Na Aaya To Bola:”Mene Bomb Rakhne ki Mannat Mani Thi”…:-
by Pak101.com (few years ago!)
Pota:-dadi hm ghar mai srg 5 log hee h dad,mom,ap,di or mai
dadi-tu shaadi karega toh hm 6 ho jayenge
pota:-bt fir di shaadi karegi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-tera beta paida hoga toh hm fir 6 ho jayenge
pota:-fir ap mar jayengi toh hm wapis 5 ho jayenge
dadi:-SO JAA HARAAMZADE..sur mt khaa....:Dddd
by Pak101.com (few years ago!)
Fisrt Sardar: Oye tera ek daant neela kyun ho gaya?
Second Sardar: Yaar maine ink lagayi hai.
Fisrt Sardar: Woh kyun.?
Second Sardar: Kyun ke aaj kal “bluetooth” ka zamana hai yaar…
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Race shuru hone ka elaan hua: 1..2..3…Go.
1 bacha apni jaga par khara raha,
coach ne pocha: Beta tum to race mai hissa lene ke liye itne pur-josh the phir jab elaan hua to bhage kiyu nahi?
Bacha bola: Sir,abhi to 1,2 aur 3 ke bhagne ka elaan hua hai, mera number to 4 hai.
by Tanveer Hussain (few years ago!)