Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Santa ko uska sasur jute maar raha tha
Aadmi : Kyu maar rahe ho?
Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.
Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya!
by Pak101.com (few years ago!) / 1000 views
Similar Jokes
1 pathan hsptal aya to nurse n btaya
Mbarak ho
is waqt 2 baj rhe hen or ap 2 bcho k bap bn gaye hen.
Pthn: Khuda ka shukar he ke hm 12 baje yhan nai aya:-D
by hearthackervsgirls (few years ago!)
PAPPU : Daddy, have you
ever been to Egypt?
FATHER : No. Why do
you ask that?
PAPPU: Well, where did
by nadeem (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota
hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke
numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO
ke
by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police officer 2 his son!
Tumhara result acha nhi aaya,
Aaj se tumhara khelna aur T.V dekhna
... band
Son!Ye 50 rupay pakro aur is baat ko yaheen dabado
by Pak101.com (few years ago!)
(kavi ka Beta School Mein =P)
Teacher : What Is N0un??
Student : Arz Karta Hoon...
...
kutta Bhi Hota Hai Apni Gali Mein King...
Wah Wah...
Kutta Bhi Hota Hai Apni Gali Mein King...
Noun Is A Name Of Any Person Place Or Thing!! =p
by Pak101.com (few years ago!)
Ladka to bhagwan:-bhagwan
mere ghar se canada tak road bana do.
Bhagwan - yeh to kabhi nahi ho skta.
Ladka:-fir mujhe 1 aisi ladki se
mila do jo sirf mujhe hi pyar kare.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bhagwan:- beta road"single"banwani hai
ya"double" :
by Tanveer Hussain (few years ago!)
# Pathan: Yar Kal Abba Ne Bohat Mara.
2nd Pathan: Kyon?
1st Pathan: Kuch Nahi,
Main ne Bas Itna Poocha Tha,
“Kaminey” Film Dekhne Chalen
by Abdul Hannan (few years ago!)
Actor Meera Apna Result Card Dekh Ker:
"Oh Me Fail Ho Gai,
Wo Bhi English Me.
Dispossible."...;-p
by lescol (few years ago!)
If animals hav FB, these r most likely to b their status updates:
Cockroach: Managed to skip frm sum1 s foot step.. Man, I lead a dangrous lifestyle! Tounge
Cat: My 7th child is asking who is her dad...wat shall I tell her?? I dnt evn remembr
Mosquito: I m HIV positive dis is all due to wrong sucking !!! :/
Chicken: If 2omorrow i m nt updating my status, means i m being servd at KFC.! Luv u all
Octopus: I hav jst refilld my ink..horray!! ^_^
Pig: Oh gosh they throw da gossip dat i m spreading flu...damn!! :X
Goat: Frndz..dnt go out, Eid holiday is kuming :'(
pig writes a comment on goat's status: "Luckily I m haram" | 4 likes|
Goat replies: "Dnt u remembr dat aftr eid..da chinese new year..?Yay
by Mazhar Khan (few years ago!)
5vi PASS me SHAHRUKH ne muze puchha india me aisa kon hai jo 15 din me ek baar nahaata hai Khuda kasam 5 crore thukra diye Magar tumhara naam nahi bataya
by Pak101.com (few years ago!)