Santa ko uska sasur jute maar raha tha

Santa ko uska sasur jute maar raha tha

Aadmi : Kyu maar rahe ho?

Sasur : Meinie ise Hospital se SMS kiya.

Tum baap ban gaye ho. Isne apne sare friends ko forward kar diya!

by Pak101.com (few years ago!) / 1000 views
(Not Rated Yet)
 

Similar Jokes

1 pathan hsptal aya to nurse n btaya

1 pathan hsptal aya to nurse n btaya
Mbarak ho
is waqt 2 baj rhe hen or ap 2 bcho k bap bn gaye hen.
Pthn: Khuda ka shukar he ke hm 12 baje yhan nai aya:-D

by hearthackervsgirls (few years ago!)
Pappu And Daddy

PAPPU : Daddy, have you
ever been to Egypt?
FATHER : No. Why do
you ask that?
PAPPU: Well, where did

by nadeem (few years ago!)
Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hotahai?

Teacher: JAWANI owr BURHAPAY mai kia farq hota
hai?
.
Student: JAWANI mai mobile mai HASEENO ke
numbers hotay hai, owr BURHAPAY mai HAKEEMO
ke

by Tanveer Hussain (few years ago!)
Police officer 2 his son!

Police officer 2 his son!

Tumhara result acha nhi aaya,

Aaj se tumhara khelna aur T.V dekhna
... band

Son!Ye 50 rupay pakro aur is baat ko yaheen dabado

by Pak101.com (few years ago!)
(kavi ka Beta School Mein

(kavi ka Beta School Mein =P)

Teacher : What Is N0un??

Student : Arz Karta Hoon...
...
kutta Bhi Hota Hai Apni Gali Mein King...
Wah Wah...

Kutta Bhi Hota Hai Apni Gali Mein King...

Noun Is A Name Of Any Person Place Or Thing!! =p

by Pak101.com (few years ago!)
Ladka to bhagwan:-bhagwan

Ladka to bhagwan:-bhagwan
mere ghar se canada tak road bana do.
Bhagwan - yeh to kabhi nahi ho skta.
Ladka:-fir mujhe 1 aisi ladki se
mila do jo sirf mujhe hi pyar kare.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Bhagwan:- beta road"single"banwani hai
ya"double" :

by Tanveer Hussain (few years ago!)
pathan & film

# Pathan: Yar Kal Abba Ne Bohat Mara.

2nd Pathan: Kyon?

1st Pathan: Kuch Nahi,

Main ne Bas Itna Poocha Tha,

“Kaminey” Film Dekhne Chalen

by Abdul Hannan (few years ago!)
Dispossible

Actor Meera Apna Result Card Dekh Ker:

"Oh Me Fail Ho Gai,
Wo Bhi English Me.
Dispossible."...;-p

by lescol (few years ago!)
If animals hav FB

If animals hav FB, these r most likely to b their status updates:

Cockroach: Managed to skip frm sum1 s foot step.. Man, I lead a dangrous lifestyle! Tounge

Cat: My 7th child is asking who is her dad...wat shall I tell her?? I dnt evn remembr

Mosquito: I m HIV positive dis is all due to wrong sucking !!! :/

Chicken: If 2omorrow i m nt updating my status, means i m being servd at KFC.! Luv u all

Octopus: I hav jst refilld my ink..horray!! ^_^

Pig: Oh gosh they throw da gossip dat i m spreading flu...damn!! :X

Goat: Frndz..dnt go out, Eid holiday is kuming :'(

pig writes a comment on goat's status: "Luckily I m haram" | 4 likes|

Goat replies: "Dnt u remembr dat aftr eid..da chinese new year..?Yay

by Mazhar Khan (few years ago!)
5vi Pass With Shahrukh

5vi PASS me SHAHRUKH ne muze puchha india me aisa kon hai jo 15 din me ek baar nahaata hai Khuda kasam 5 crore thukra diye Magar tumhara naam nahi bataya

by Pak101.com (few years ago!)
  • Page 1 of 1
  • 1

Most Viewed Jokes

Ek Pagal Khat Likh Raha Tha,

Nurse ka mangetar bari hasra..

Santa chawal kha rha tha

“Lipton di cha hai?”

If Hollywood Movies Were Mad..

Oh sundari

Due To Rain No Match

A Young Naval Student

If Hollywood Movies Were Mad..

Bad Temper Problem

Existing Users Login
User ID
Password
 
 
Join Now / Forgot Password

also you can..
Login with Facebook